Gå til innhold

Winamp 2.91 er ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvordan man kan skru ned lyden helt i winamp uten at musikken forsvinner på hele pcen?

 

 

:D

Itilfelle du ikke viste det, så kan winamp bruke plugins

en type av de heter Output plugins, og der bruker du nok sannsynligvis waveout(samme som meg, har ik no i mot den), men for å bare regulere winamp lyden må du bruke directsound output, liker personlig ikke den men hvis du må så må du

 

 

 

waveout, hva mente du med den? bruker den hele tiden jeg, å justerer lyden i winampen så greit som bare det. Sikkert jeg som misforstod, men hva mente du? uansett hvilken du bruker waveout eller directsound, så justerer du bare lyden i winamp..

 

Hva er foresten forskjellen på de?

 

:shrug:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen som vet om det går ann å brenne filer fra en winamp playlist?

Jeg har en mp3 filer som ligger ganske spredt på harddisken, library funksjonen er jo da ganske så genial når det gjelder å finne frem til musikken jeg e ute etter.

 

Men jeg har en cd/mp3 spiller jeg bruker flittig og har lyst å brenne musikken jeg har lyst å høre over til cd. Problemet er å finne musikken på harddisken min... F.eks. Brenne alt under sjangeren trance. det går jo ikke i f.eks. nero. Men i winamp kan man jo sortere som man vil og lett finne musikken man vil ha.

 

Kunne jeg ha brendt disse filene direkte fra winamp playlisten hadde alt bare vært perfekt.. noen som kan hjelpe meg? :shrug:

Lenke til kommentar

Om Winamp5 er like elendig som Winamp3 så fortsetter vi å bruke Winamp2, enkelt og greit :)

 

Jolly: om du finner ut det med å brenne rett fra playlist, så send meg en mail eller skriv en melding her på forumet da. Hadde vært en kjekk feature å brenne fra playlist :)

 

edit: tok et søk på etter plugins på winamp.com og det er flere som fikser saken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...