Gå til innhold

Firefox 3 - url-forslag i adresseboksen


TyTabor

Anbefalte innlegg

Hvordan får en slettet adresser som er skrevet inn i adressefeltet i Firefox 3.0?

 

Slik det er nå så kommer det opp en haug med url forslag når jeg begynner å skrive. Hvordan får jeg slettet en eller flere av de adressene som Firefox "foreslår"?

 

(Jeg skriver "foreslår" fordi det er adresser jeg tidligere har skrevet inn som kommer opp. Det er en praktisk måte å komme seg frem på, men noen av adressene er jeg ikke interessert i å besøke igjen, men de dukker like forbasket opp hver eneste gang... Har prøvd med å merke de og trykke <shift><del> men neste gang jeg åpner Firefox er de på lista igjen. Jeg har også prøvd å slette alle private data, men url adressene er uendret. Nå har jeg en god del ad-ons, blant annet FEBE extention backup, foxmarks, men tror ikke det har noe å si?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal ikke være vanskeligere enn å bla ned til url-en når den blir foreslått og trykke delete.

 

Det er mulig at en utvidelse henter inn backup for hver gang Firefox startes eller at du kanskje har kommet borti stjernen som bokmerker siden. Da vil den ikke slettes ved fjerning av private data.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...