Gå til innhold

PS3'en skrur seg ikke på. Blinker rødt.

Toska92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ikke OT. Er så vidt jeg vet ganske utbrett blant 60gb, mer utbrett enn blant de andre versjonene. Har funnet frem kvitteringene fra da jeg kjøpte den nå.

Skrevet

Ville ha forsøkt en siste ting. Ta ut harddisken og sett den inn igjen. Dette kan du gjøre uten å miste garantien. google om du ønsker hjelp til hvordan, men det er utrolig enkelt.

Skrevet

PS3'en min hadde samme problemet. Døde 1.juledag med Fallout 3 stående i. Fikk ikke engang ut spillet...

På onsdag som var nå fikk jeg mail fra komplett om at de var ferdige å fixe den, og at den kommer i posten. tok nesten 2 måneder, og for 3 1/2 uker siden gadd jeg ikke vente mer og kjøpte en 80gb som skal flyttes opp på soverommet når jeg får 60'en inn i huset igjen.

Skrevet

Kneler min kjøper jeg en ny. Orker ikke styret med å bytte inn og reparere og dritt og møkk. Gjorde det med xboxen min, dog ressulterte det i at jeg til slutt satt med to xbox 360er :!:

Skrevet

Skjedde det samme med min 60gb for ikke lenge siden. Er bare å sende den inn, så får du vel "ny" etter 3-4 uker. Ellers så kan du kjøpe ny, og gi bort den andre om du ikke klarer å vente. Det gjorde jeg :hm:

Skrevet

Min PS3 (80GB) tok kvelden forrige uke, og da hadde jeg bare hatt den i 2-3 uker(!), noe som gjør det ganske merkverdig. Heldighvis har jeg direkte kontakter inni i Nordisk Film som gjør at jeg fort får en ny PS3 : ) Men da må jeg runne Killzone 2 igjen >.<

Skrevet

Fikk svar på mailen jeg sendte til Expert. Jeg må levere ps3en til dem, så sender de den til leverandøren(Nordisk film?) og så får jeg ny.

Det er good news:)

Skrevet

På onsdag skal vi levere den inn(vi bor 1 time unna så får ikke gjort det før). Da tar det normalt 2-3 uker før vi får ny sa de. Vi får ny 60gb og ikke 80 som jeg trodde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...