Gå til innhold

Telenor får Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig har TELENOR skjønt det! :w00t:

Og du har ikke skjønt det.

 

En av grunnene til at dette tok lang tid er i hovedsak at den serviceavtalen Apple ville tilby Telenor var uakseptabel (hvordan Apple håndterer servicerep etc.). Dette var selvfølgelig ingen overraskelse for oss som er kjent med Apple fra før. NetCom hadde også enerett på telefonen i tre(?) måneder. (Og ja, jeg vet at NetCom har hatt telefonen i mer enn tre måneder.)

 

Med dette mener du å insinuere at Apple ikke ville stå ansvarlig for reklamasjoner i 5 år, og forsøkte å dytte ansvaret for reklamasjoner etter utløp av garantiperioden over på Telenor? Om du vet noe vi ikke vet, så vil jeg tro det må være dette du mener, for måten Apple håndterer service på iPhone når den er innenfor garanti er jo enestående (Apple swapper mens andre produsenter reparerer).

Reklamasjonstiden var noe av det som det ble klaget på i begynnelsen, ja. At Apple swapper er veldig bra og kutter helt sikkert reparasjonstiden betydelig (noe jeg ser på som positivt), men det er vel neppe fabrikknye swapper?

 

Det tror jeg det er i de fleste tilfeller. Apple har jo for vane å selge "Refurbished"-produkter i diverse markeder. Om de skulle bruke disse som swap også hadde de neppe hatt mange nok til å kunne selge dem. Årsaken til at andre produsenter kan swappe med oppussede telefoner skyldes at de reparerer de fleste, slik at etterspørselen etter swap-enheter er relativt lav og i stor grad dekkes inn av DOA-enheter. TROR jeg, i alle fall. Man får spørre Infocare.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+19283741
Etter min erfaring er KU990 bedre enn iPhone.

 

Etter min erfaring er iPhone bedre enn KU990.

 

 

Jeg har selv brukt KU990 i ett års tid. Jeg har også prøvd en iphone. Helhetsinntrykket er at iphone er en bedre mobil.

 

Hvordan tror dere iphonen vil bli priset i forhold til netcom? Betydelig lavere?

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...