hitokiri Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Har inngått avtale med Apple, og lover konkurranse mot Netcom. Les mer
iKristian Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 endelig får telenor iPhone! jeg har hatt netcom iphone telenorabonnement, men den ble stjelt, så da passer det å kunne kjøpe billigere med et telenor abonement!
josh909 Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 de skal gå i skarp konkurranse med Netcom, og at Telenors Iphone skal være et reelt alternativ til Netcoms tilbud Er det bare jeg som ikke ser noen direkte link mellom disse to utsagnene? "Skarp konkurranse" = lavere pris "Reelt alternativ" = lik pris, bare annen operatør
CybahDuckx3 Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Kjøp deg en iPod Touch 1700kr. Og en LG KU990. Billigere og bedre enn en iPhone.
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Konkuranse er alltid bra for forbrukere, så dette er veldig gode nyheter.
master air Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Håper dette fører til billigere datatrafikk hos telenor og netcom.
ahpadt Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Dette var poker meg på tide. Synd det er 2 måneder for sent for min del.
mikaragua Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Kjøp deg en iPod Touch 1700kr. Og en LG KU990. Billigere og bedre enn en iPhone. Hvorfor er det bedre å drasse med seg to ting?
hobgoblin Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Håper dette fører til billigere datatrafikk hos telenor og netcom. jeg vet ikke hvorfor, men jeg mistenker enda en omgang med "iphone-abonnement"...
hobgoblin Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Endelig har TELENOR skjønt det! å jeg tror nok dem har skjønt fra dag en at iphone er salgs-vennlig. spørsmålet er hva for avtale dem var villige til å inngå med apple...
havfal Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Endelig har TELENOR skjønt det! Og du har ikke skjønt det. En av grunnene til at dette tok lang tid er i hovedsak at den serviceavtalen Apple ville tilby Telenor var uakseptabel (hvordan Apple håndterer servicerep etc.). Dette var selvfølgelig ingen overraskelse for oss som er kjent med Apple fra før. NetCom hadde også enerett på telefonen i tre(?) måneder. (Og ja, jeg vet at NetCom har hatt telefonen i mer enn tre måneder.)
master air Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Håper dette fører til billigere datatrafikk hos telenor og netcom. jeg vet ikke hvorfor, men jeg mistenker enda en omgang med "iphone-abonnement"... Jeg regner med at det er det vi får i første omgang, men at det etterhvert blir et eller flere abonnement for oss som ikke vil ha iphone.
Marasmus Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Endelig har TELENOR skjønt det! Og du har ikke skjønt det. En av grunnene til at dette tok lang tid er i hovedsak at den serviceavtalen Apple ville tilby Telenor var uakseptabel (hvordan Apple håndterer servicerep etc.). Dette var selvfølgelig ingen overraskelse for oss som er kjent med Apple fra før. NetCom hadde også enerett på telefonen i tre(?) måneder. (Og ja, jeg vet at NetCom har hatt telefonen i mer enn tre måneder.) Med dette mener du å insinuere at Apple ikke ville stå ansvarlig for reklamasjoner i 5 år, og forsøkte å dytte ansvaret for reklamasjoner etter utløp av garantiperioden over på Telenor? Om du vet noe vi ikke vet, så vil jeg tro det må være dette du mener, for måten Apple håndterer service på iPhone når den er innenfor garanti er jo enestående (Apple swapper mens andre produsenter reparerer).
lockdog Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Håper dette fører til billigere datatrafikk hos telenor og netcom. jeg vet ikke hvorfor, men jeg mistenker enda en omgang med "iphone-abonnement"... Jeg regner med at det er det vi får i første omgang, men at det etterhvert blir et eller flere abonnement for oss som ikke vil ha iphone. Telenor har jo nylig senket maksprisen for datatrafikk pr.dag fra 70kr til 10kr, så kudos til Telenor om dagen.
havfal Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Endelig har TELENOR skjønt det! Og du har ikke skjønt det. En av grunnene til at dette tok lang tid er i hovedsak at den serviceavtalen Apple ville tilby Telenor var uakseptabel (hvordan Apple håndterer servicerep etc.). Dette var selvfølgelig ingen overraskelse for oss som er kjent med Apple fra før. NetCom hadde også enerett på telefonen i tre(?) måneder. (Og ja, jeg vet at NetCom har hatt telefonen i mer enn tre måneder.) Med dette mener du å insinuere at Apple ikke ville stå ansvarlig for reklamasjoner i 5 år, og forsøkte å dytte ansvaret for reklamasjoner etter utløp av garantiperioden over på Telenor? Om du vet noe vi ikke vet, så vil jeg tro det må være dette du mener, for måten Apple håndterer service på iPhone når den er innenfor garanti er jo enestående (Apple swapper mens andre produsenter reparerer). Reklamasjonstiden var noe av det som det ble klaget på i begynnelsen, ja. At Apple swapper er veldig bra og kutter helt sikkert reparasjonstiden betydelig (noe jeg ser på som positivt), men det er vel neppe fabrikknye swapper?
Maerl1d Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Lurt, kommer de med et godt fastpris tilbud til telefonen, det som NetCom mangler, skal jeg bytte! NetComs iConnect er drit dårlig, koster akkurat det sammes om vanlig fastpris bredbånd (499,-) og man får ikke med noen gratis minutter/sms..
Didrik_AK Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Endelig, 5mnd etter at jeg fikk min, låste den opp og puttet telenor abonementet mitt i den @CybahDuckx3 - Ja, mulig det er billigere, men det er 2 dingser du må ha i lomma.. og helhetsinntrykket av iPhone knuser alt annet jeg har vært borti av telefoner. -Diddern
CybahDuckx3 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Etter min erfaring er KU990 bedre enn iPhone.
Anbefalte innlegg