Gå til innhold

Ice.net er konkurs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bindingstiden min løper ut hvert øyeblikk, og da skulle jeg si opp. ICE-boksen ligger i en eske i skapet, måtte ta telenor ADSL for å ha nett som virker.

Mobilt bredbånd liksom.. ICE er den største svindelen jeg har vært borti. Dekningskartet er en stor løgn.

Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med ICE, bortsett fra noe kapasitetsproblemer på ettermiddagen. Tilbudet de har i distriktene er unikt så det ville vært synd om de forsvant helt. Jeg tror det vil videreføres med nye eiere, muligens med økte priser.

Skrevet

Dette har ligget i kortene i snart èt år. Er for tøft marked når andre operatører har monopol på mobilt-bredbånd. Noe av skylden kan også være at ikke har markedført seg godt nok, pluss at dem ikke har noen slags punkter som f.eks Tele2 og de andre operatørene har. Kunde massen finnes enda i vanlig butikk, noe som ikke Ice.net satset på, dessverre.

Skrevet (endret)

hadde dem fått på plass "feltradioen" så hadde det kanskje blitt en suksess.

men dem fleste som bruker internet på farten har vel bedriftavtale med telenor eller netcom. og resten wifi-hopper mellom kafeer og biblioteker...

Endret av hobgoblin
Skrevet

Skjønner meg ikke på all hate-postene mot ICE, det fungerer da utmerket! Til og med midt ute i ingensteder i danmark, og halvveis ute i skagerak (inne på Colorline) har jeg brukt det uten problemer!

Skrevet

Hmm.. her i Øst Finnmark så er det slik at 3 linker skal dekke hele området. Selv med dette mobile systemet fastmontert med ekstern retningsbestemt antenne midt inne i såkalt grønn sone er det bare en plage å bruke. Noe av problemet er nok at det ikke er så flatt som på havet eller i Dk.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...