Gå til innhold

Ny Iphone til sommeren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja.. 11. juni 2008 var iPhone 3g tror jeg, så jeg ville tippe det skjer en gang i juni-juli perioden, jeg skal se om jeg finner noen presentasjonstider på apple.com /no etterpå.. :) dette blir jo supert, med telenorabbo og iphone v.3.!

Skrevet

Fra Wikipedia:

Release date

Original: June 29, 2007 (2007-06-29)[1]

3G: July 11, 2008 (2008-07-11)[2]

..men det er jo ingenting som dikterer at en ny telefon skal slippes nøyaktig ett år etter den forrige.

Skrevet

Oki. Får se om jeg klarer å holde meg så lenge. Det kommer helt an på hvor kjapp Telenor er i vendingene. Har sitti og venta på å få kjøpe iPhone med jobbabonnementet (Telenor), så nå begynner jeg å bli skikkelig utålmodig. ;)

Skrevet

MMS-mulighet, 640x480 (eller tilsvarende bredskjermsoppløsning), et kamera som er verd tiden som ble brukt på å lage det, samt et litt større batteri, og vips, en perfekt mobil. Håper at Apple har skjønt det denne gangen.

Skrevet

Dette er jo nesten en selvfølge, apple lanserer jo nye ipoder og litt fornyet maskiner HVERT år som regel.

Hvis en ny iphone kommer så gleder jeg meg , det er MYE som har skjedd siden iphone 3g ble lansert. :)

Skrevet
MMS-mulighet, 640x480 (eller tilsvarende bredskjermsoppløsning), et kamera som er verd tiden som ble brukt på å lage det, samt et litt større batteri, og vips, en perfekt mobil. Håper at Apple har skjønt det denne gangen.

Jeg vil ha multitasking, push notifications og kompass. Da er jeg happy. :)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...