Gå til innhold

Hvordan "hobby" var det på CSI igår natt?


eminem1

Anbefalte innlegg

Haaaalllloooo..:)

 

så på CSI i går natt klokka 00:40 og på slutten hadde en morder laget et mini åsted.. Jeg lurer på hva det heter, jeg har veldig lyst til å begynne med det selv, men veit ikke hva da heter og er veldig vansklig å forklare

 

Han hadde lizzom et lite hus(mindre enn et dukkehjem), der han hadde limt på masse små ting og et lik

Dette var veldig lite

 

Kanskje ikke så mye til hjelp men er vansklig å forklare, tror episoden forsetter i natt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det heter diorama, finnes mange former, fra som du sier bygge små hus, til 1:1 scale diorama i museum.

 

De fleste som bygge små hus eller "sener" bruker de same matrialene som folk som holder på med model jernbarne, du har også andre dioramas som bruker tinsoldater

 

her ser du et stort et

http://scottmingus.wordpress.com/2008/07/1...-tampa-florida/

 

Og her er en biteliten "sene" jeg har laget, en viking berserker og en saxon som slåss

post-34516-1235052157_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Du skal male dem ja, men viss du ikke vill det, kan man enten kjøpe ferdig malte figurer, det er ikke så alt for mange av dem, men det er noen, eller du kan kjøpe umalte figurer og sende dem til såkalte malerfirmaer, det koster litt penger, men du vil sikkert ikke ha så mange figurer og da koster det ikke så mye.

Viss du gjør det kan du bruke tiden din på å bygge saker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...