Gå til innhold

Kjøp av rimelig hjemmekinoanlegg


Anbefalte innlegg

Jeg tenker å kjøpe dette anlegget. Problemet er at jeg ikke har peiling på hjemmekinoanlegg. Kan like gjerne nevne at jeg ikke har ører som kan høre forskjell på den beste lyden og den værste heller, så ikke kom å si at jeg skal kjøpe Bose lydanlegg eller noe fra B & O til flere tusen kroner fordi det leverer best lydkvalitet. :D

 

Skal hovedsakelig brukes til gaming i kjellerstue i tillegg til film selvsagt. Og kanskje en fest en gang i blant, da er det viktigste at det leverer god lyd og har fin bass. Men ikke bass som får glass til å klirre...

 

På forhånd takk for hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikker på det? Testet det selv? :p Hvordan er spesifikasjonene i forhold til det jeg linker til? I skrivende stund frister det å ta turen ut til lokale Lefdal, men jeg er ikke teit og tok tipset ditt til vurdering.

 

Har satt det opp for noen bekjente og det gir helt grei filmlyd. Garantert bedre enn en Sony "alt i ett" pakke. Der får du kun spede satelitter, og en utydelig rumlebass.

Lenke til kommentar

Gå for Logitech z-5500.

 

Det finnes utallige slike tråder med personer som ønsker et hjemmekino anlegg i 2-4000kr klassen, finn en av de, så finner du også mer info om Logitech settet som blir anbefalt omtrent hver gang. Har selv hatt anlegget og kan ikke se noen annen løsning som gir bedre lyd til den prisen. Lyder bra til film/spill, enkelt å plassere og settet ser lekkert ut!

Endret av Nauz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...