mopani Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Hei Jeg skal snart kjøpe bil og begynne med lappen. Noen som vet om noen gode ungdomsbiler? Jeg har tittet litt på Bmw, audi, Nissan, Toyota og vw Jeg har et stramt budsjett på 30 000, og er ute etter en bil med litt power under panseret.. Noen tips?
mopani Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Skrevet 18. februar 2009 Forsikring på deg selv? Nei, på fattern
SteffenMA Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Okay. Men har du noen favoritter hittil da? Det er ganske mange å velge imellom Bmw f.eks er en fin bil, men bruker litt bensin igjen. Honda som jeg selv kjører, bruker lite bensin. Men skal du ha litt fres, så må du vel helst litt over 30K. Men hva legger du i stor motor da? Du kan ha det artig med en riskoker med rundt 100 hester å
mopani Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Skrevet 19. februar 2009 Okay. Men har du noen favoritter hittil da? Det er ganske mange å velge imellom Bmw f.eks er en fin bil, men bruker litt bensin igjen. Honda som jeg selv kjører, bruker lite bensin. Men skal du ha litt fres, så må du vel helst litt over 30K. Men hva legger du i stor motor da? Du kan ha det artig med en riskoker med rundt 100 hester å Jeg liker Bmw 3-serie, men det er som du sier; bruker mye bensin.. Synes Opel Calibra er en fin bil, men mange av de jeg har sett på er jævli rustne og slitt.. 2,0 l motor og oppover, 130hk og oppover.. Har titta litt på Volkswagen Golf Vr6, liten bil, mye motor!
toro6 Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 (endret) ah, Golf VR6! det er reine landeveislokomotivet! men et søk på Finn ga ikke mange resultater.. Endret 19. februar 2009 av toro2
SteffenMA Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Ja jeg var veldig fan av calibra ei stund selv, men etter at jeg hørte at det var så mye tull med dem, så slo jeg det fra meg. Vr6 er jo dritkul! Men jeg tror ikke 30K holder der. Da har dem gått rundt jorda et par ganger isåfall. Jeg finner ingen som har såpass stor motor til 30K. Kanskje du må ned noen motorstørrelser?
mopani Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Skrevet 19. februar 2009 Ja jeg var veldig fan av calibra ei stund selv, men etter at jeg hørte at det var så mye tull med dem, så slo jeg det fra meg. Vr6 er jo dritkul! Men jeg tror ikke 30K holder der. Da har dem gått rundt jorda et par ganger isåfall. Jeg finner ingen som har såpass stor motor til 30K. Kanskje du må ned noen motorstørrelser? Må nok kanskje det ja.. Men, hvis vi ser bort ifra motor, og tenker heller på en tøff utseendemessig bil, kjøregenskaper osv.. Noen dere vet om?
Kent Touch This Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Du har for høye krav til for lite penger. Enten må du fire på kravene eller så må du legge mer penger på bordet. Kjøper du en bil til 30.000 bør du sette driftsikkerhet og generell stand på bilen mye, mye høyere enn utseende og ytelser. Det er ikke noe moro med en bil som ikke fungerer.
mjo101 Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 mercedes 230 ce eventuelt 300 ce .. utrolig deilig coupe som går ganske greit og behagelig å kjøre.. kjempe kvalitet itillegg.. Har en kompis som har en som har gått 650 000 km .. Funker som bare det enda.
rublings Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Her har du nok krefter, design, skinn-interiør og "riktig" merke. Km-standen ville jeg ikke bekymret meg for på disse bilene, Bmw 735.
DaddyYankee Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Her har du nok krefter, design, skinn-interiør og "riktig" merke. Km-standen ville jeg ikke bekymret meg for på disse bilene, Bmw 735. Ganske pen bil må jeg si, men 1989 modell
Papirkurven Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Jeg kjører Calibra, og så lenge du holder deg unna salte veger så går det bra. Fant ikke en eneste rust på bilen min da jeg kjøpte den. (Noe pittesmåe flekker var det jo) men med en gang snøen kom og salte ble lakt på veien, kom de fram... Veldig kjedelig. Men har begynt og vaske den noen ganger i måneden, så nå har de holdt seg litt iro. Ellers er det en meget go bil. 4x4 er veldi goe vinter biler og, bortsett fra at de røster noe sinnsykt fort me mindre du passer godt på.
>Jonas< Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Her har du nok krefter, design, skinn-interiør og "riktig" merke. Km-standen ville jeg ikke bekymret meg for på disse bilene, Bmw 735. Selv med 3,5 liters motorvolum og litt over 200 hk er ikke akkurat det noen racerbil. Jeg har prøvd 5-serien med samme motor fra samme årstall, og ble ikke akkurat imponert over motoreffekten. Hvorfor ikke se på noe nyere, med gunstigere drivstofforbruk, billigere forsikring og bedre kollisjonssikkerhet?
Opelduude Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Kjøp opel omega, da får du bakhjulstrekk. Mye bil for pengene.
mopani Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Skrevet 19. februar 2009 (endret) Her har du nok krefter, design, skinn-interiør og "riktig" merke. Km-standen ville jeg ikke bekymret meg for på disse bilene, Bmw 735. Selv med 3,5 liters motorvolum og litt over 200 hk er ikke akkurat det noen racerbil. Jeg har prøvd 5-serien med samme motor fra samme årstall, og ble ikke akkurat imponert over motoreffekten. Hvorfor ikke se på noe nyere, med gunstigere drivstofforbruk, billigere forsikring og bedre kollisjonssikkerhet? Noen tips? Endret 19. februar 2009 av 320_coupe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå