Fromage Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 (endret) Spiller battlefield 2 og 1942 og crysis wars på lan med 3 maskiner. De maskinene som er koblet til hosten har problemer med lagging ca. hvert andre minutt. Med beskjed connection problems. Ofte kobler de ut av gamet også. Med beskjed om at server lost. Har trådløs ruter. Har dette noe å si? Spiller så og si uten lag på internett. Hva kan jeg gjøre for å unngå dette? Må jeg legge opp kabel? Endret 18. februar 2009 av Fromage
Zappy Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 (endret) ping "maskinen du lagger mot" -t ping google.com -t Start spillet, når det lagger, alt+tab, sjekk ping edit: spilling på wifi er alltid en uting. Spessielt der man trenger stabil og lav ping. Sørg i det minste for at det ikke er særlig med vegger og stash mellom maskiner og trådløsboks. Endret 18. februar 2009 av Zappy
Fromage Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Skrevet 18. februar 2009 ping "maskinen du lagger mot" -tping google.com -t Start spillet, når det lagger, alt+tab, sjekk ping edit: spilling på wifi er alltid en uting. Spessielt der man trenger stabil og lav ping. Sørg i det minste for at det ikke er særlig med vegger og stash mellom maskiner og trådløsboks. Ok takk. Det jeg kan gjøre for å lette litt er kanskje å ha kablet en maskin til trådløsruteren, den som har litt vegger å forsere. (dataen er på et soverom i andre etasje. Ruteren står nede i gangen)
langtongting Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Hadde selv dette problemet, men det ble løst. Se tråd nedenfor for forklaring: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=880530&hl=
Fromage Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Skrevet 26. februar 2009 Hadde selv dette problemet, men det ble løst. Se tråd nedenfor for forklaring: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=880530&hl= Jeg prøvde dette. Slo av wzc på alle 3 maskinene og kjørte det programmet som fulgte med de enkelte trådløse usbdonglene. And it worked! Slipper dermed å legge kabel wohooooo! Thanks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå