Gå til innhold

Freaks - Noen som har sett filmen?

ftbllftbll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Avhenger vel av hvor tolerant man er ovenfor vanskapte av varierende grad. På samme måte som jeg unngår filmer med Renee Zellweger.

:!:

Utifra Tjallas YT-Klipp så jo filmen kjempekoselig ut! :yes: ....Og siden det finnes folk på forumet som har problemer med å forstå ironi (cypheron :whistle:) så må jeg nok understreke at den type språkhjelpemiddel ikke ble brukt i forrige setning ;)

Skrevet
Heeeei.. :(

Ikke ta det personlig, prøvde bare å få ett friskt-lett-humoristisk-pust basert på mine tidligere syn på normal framstillig av personer (i dette tilfellet deg) inn i setnigen, i håp om å få et mer avslappet inntrykk

Skrevet

Kut ut CypheroN, nå er jeg nesten fornemet :p , jeg er blandt mine venner kjendt som "roten til alt godt" og har ingen personlige nedvergelser mot deg ;)

Skrevet
jeg er blandt mine venner kjendt som "roten til alt godt"
Nåja

:p

Filmen ser spesielt "gøy" ut. Hadde nok hatt artigere hverdager om folk fortsatt så slik ut. Fine tilbakemeldinger på Play også.

Skrevet
det var sånn folk så ut i 1932?

Ja! En stygg bivirkning fra andre verdenskrig var at vi ble forvokste (160-190 cm), kvinner mistet ansiktshåret og menn mistet sitt eggformede hode for en mer oval form.

Damn you Adolf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...