Mr.Anki Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Er ikke dum den nei Får se om jeg får gjort litt mer på prosjektet i dag Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Noen som har noen støymatter å anbefale? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 http://www.sidewindercomputers.com/akpanorekit.html Har holdt på litt med disse. Enkle å montere hvertfall, men har ikke fått testa hvor effektive de er. Hørt mye bra om dem hvertfall Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Har hørt mye bra om de der jeg også. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Ser bra ut de der Synd med all teksten men Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg har ikke hørt noe om dem (ikke fra dem heller), men det er vel også meningen... Det der var forresten et, "ja, de der er bra!"... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 hmm, men spørsmalet er om det har noen spessiel innvirking på mitt kabinett Har forresten tenkt til å integrere en viftestyring i front, noen forslag? Har denne i tankene selv. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Har denne i tankene selv. Eller denne. Der har du også en liten skjerm. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Har sett litt på den også, men vil ikke ha noe serlig med lys i front. Og den der får liksom ikke ann å integrere i veggen. Tanken min var at kun releene skulle vises i front. Bare kanppene altså. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Så den skal farges rød den også? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Nei, jeg tenkte å gjør slik som Goscinny har gjort her: Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Åja! Det så jo max ut! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Blir penere slik ja Vet ikke helt om jeg skal ha med lysene da men.. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Nei, det finner man vel ut av etter hvert. Men så er det jo også mye lettere å ikke ha med lysene for færre hull. Men viss du skal ha det slik bør vel skjermen være over bryterne/knappene, eller? Endret 10. mars 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Minst mulig hull er best ja, så slipper en lysene også Hva mener du med: Men viss du skal ha det slik bør vel skjermen være over bryterne/knappene, eller? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Jeg tenkte bare at på veldig mange viftestyringer er skjermen ved siden av knappene (f.eks. denne) På bildet du la ved har han skjermen over der knappene er, og ikke ved siden av. Og så tenkte jeg bare at det kanskje ville være finere... (Jeg vet det var litt vanskelig å forstå...) Edit: Men dette er jo bare viss du skal ha skjerm da... Endret 10. mars 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Den skjermen han har er ikke med viftestyringen, den er separat. Microplex solgte det får, men er usikker på om de har det enda. Jeg dropper nok skjerm i front, blir ikke brukt så mye likevel, også blir det ekstra med kabler mm. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Åja, slik å forstå. Jeg syntes skjermen var litt langt fra knappene, ja... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Jepp Skal se litt rundt om jeg får tak i en slik viftesysring som jeg linket til Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Da ser det ut til at det vlir tid for bygging i helgen også Er ikke helt sikker på hva jeg skal begynne på, men det må vel snart bli fronten. Skrekk å gru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå