ATHLON XP Skrevet 20. april 2003 Skrevet 20. april 2003 Jeg skal inn til Shell 1,har forkledningen til terrorist med jeg har ikke Ak`en,hvor finner jeg den? Håper på rask hjelp
Opus Skrevet 20. april 2003 Skrevet 20. april 2003 AK'en ligger i Srut F (warehouse). Om den ligger nede eller oppe husker jeg ikke, tror det er nede...
Agres Skrevet 20. april 2003 Skrevet 20. april 2003 AK'n ligger nede, mot nord blir det vel. Du trenger et level 2 keycard for å hente den
Opus Skrevet 20. april 2003 Skrevet 20. april 2003 AK'n ligger nede, mot nord blir det vel. Du trenger et level 2 keycard for å hente den Ja, døra ved siden av trappa.
ATHLON XP Skrevet 20. april 2003 Forfatter Skrevet 20. april 2003 Takker,har leita mæ ihjæl etter Ak`en så ikke døra :oops: :oops:
ATHLON XP Skrevet 21. april 2003 Forfatter Skrevet 21. april 2003 Trenger litt mer hjelp til mgs2,har kommet til brua mellom shell 1 og 2,skal ødelegge kontrollere til bombene,men jeg finner ikke alle,hvor mange er det?
Opus Skrevet 21. april 2003 Skrevet 21. april 2003 7 hvis jeg ikke husker feil Har du husket den rett over døra, bak deg? Den bak flagget som vaier? Den på Cypheren?
ATHLON XP Skrevet 21. april 2003 Forfatter Skrevet 21. april 2003 Da er det nok den bak flagget jeg mangler Takker :wink:
Shulgin Skrevet 21. april 2003 Skrevet 21. april 2003 Åh, ikke drep meg husker ikke hva de boksene heter... Lenge siden jeg har spilt gjennom det nå, beklager. I hvert fall: hvor mange bokser du skal skyte avhenger veldig fra vanskelighets grad til vanskelighetsgrad. Noen er vanskelige å finnne, blant annet kan det være en bak deg eller en på den flygende dingsen (lover at jeg sal runne det snart, har nemlig glemt alt). Om det er noen du ikke finner kan du bare ringe (bruke nano-greiene) sjefen din en del ganger og han sier deg valigvis hvor dem er, men for all del; prøv først! Huff, må snart spille gjennom det igjen. Har lemt bortimot hva alt heter i spillet... :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå