Gå til innhold

GTA IV - The Lost and the Damned, synspunkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere som har lastet det ned... er det verdt det? For en som ikke har noe særlig til overs for motorsykler - er det mulig å kjøre bil der fortsatt?

 

Jeg har ikke lastet den ned, men jeg kan ikke tro at Rockstar fjerner biler i en tilleggspakke slik at man bare har motorsykler.

 

Til dere som har lastet ned: Er kjørefysikken forandret? Kan ikke huske å ha opplevd dårligere kjørefysikk til motorsykler enn GTA IV.

Lenke til kommentar
Dere som har lastet det ned... er det verdt det? For en som ikke har noe særlig til overs for motorsykler - er det mulig å kjøre bil der fortsatt?

Jeg har ikke lastet den ned, men jeg kan ikke tro at Rockstar fjerner biler i en tilleggspakke slik at man bare har motorsykler.

Nei, det regner ikke jeg med heller. Jeg lurte mer på om man kan bruke bil for å gjennomføre missions i den nye pakken.

Lenke til kommentar

Det er verdt det hvis du likte orginalen, JA MY BROTHER!! Til og med hvis du var misfornøyd med GTA IV iforhold til San Andreas.

 

Dette var akkurat det vi trengte. En ordentlig biker-gjeng. Lost And The Damned bringer inn mer gjengfølelse(ikke helt ala San Andreas, men på en tøffere måte). Nye mini-games som er gangske ok. Litt ny musikk som passer helt perfekt inn når du spiller Johnny. Ala Deep Purple - Highway Star, og artister som Foghat, Nazareth, Saxon og AC/DC(er ikke sikker, men mener jeg hørte en ny sang som hørtes ut som dem). I tilegg er noen av radio DJ`ene fra orginalspillet tilbake(Juliett Lewis og Iggy Pop).

 

Så veldig morsomt at du i åpningen tilfeldigvis kjører forbi Niko.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

HeXern er lett å kjøre, har to stykker hehe. Vet ikke hvordan jeg greide det fordi det skulle bare være EN HeXer i spillet.

 

Mye som er forbedret, totalt verdt pengene.

 

Lang episode om Republican Space Rangers.

 

+++++

Kan være en spoiler. fant ut hva som skjedde.

 

Edit: Etter første mission lagre HeXern din før du starter nummer to, tata dobbelspawn av heXer når mission to starter. Du kan lagre begge.

 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...