Gå til innhold

Samsung har lansert Omnia HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal være et 1500mAh-batteri i den, som lover bra. Jeg har HTC Touch HD for øyeblikket, som kjører Windows Mobile med en 3,8"-skjerm - det høres ut til å være enormt strømkrevende, men jeg er fornøyd med batteritiden selv om den har 10% mindre batteri enn det OmniaHD vil få. OmniaHD kjører dessuten OLED-teknologi i skjermen, som er mindre strømkrevende enn TFT.

Lenke til kommentar
Ser ut som HTC HD fortsatt knuser denne ja;) ihvertfall hvis windows mobile 6.5 blir en stor for bedring fra forige versjon;)

 

vel touch HD fokuserer ikke akkurat på samme områder som Omnia HD da.. kameraet på HD suger jo rett og slett :p jeg har helt sluttet å ta bilder etter at jeg fikk den..

 

Og hva får deg til å tro at Omnia HD får et kamera som blir så fantastisk bra da?

Lenke til kommentar
Den har jo HDMI-utgang.

 

 

Hey. Har lest mangen av disse review'ene på nettet. De skriver at de ikke har fokusert på alt "styret" med å bruke en kabel mellom mobil og hdtv,så derfor DLNA. Den har hdmiport,altså hdmi out. Men det betyr ikke nødvendigvis at den har vanlig tv out. Eller? (håper noen kan forsikre meg at jeg tar feil). Mangen har hdtv idag,men ikke alle har DLNA funskjon desverre. Angående cameraet, så skal det være så og si like bra som Samsung GT-i8510 INNOV8. Muligens et like hakk dårligere. Uansett. Denne knuser på htc hd på nesten alt. Jeg har også bare sluttet å ta bilder med Htc hd. Videoopptakene til htc hd gidd jeg ikke nevne en gang. Boss!

 

Endelig en mobil som kan gjøre seg fortjent til å bruke disse to bokstavene som en del at tittelen. "HD"

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Seriøst - hvis den ikke har HDMI ut, så er HD delen totalt ubrukelig.

 

DLNA: Her er det ikke telefonen som dekoder filen, den kun _deler_ filen med andre enheter via nett så de kan dekode og vise den selv (forutsatt av at de støtter filen/formatet du har videoen i på disk). Telefonen er redusert til en minnebrikke med WiFi.

 

HDMI dongle: eneste som Samsung har sluppet hittil er wmg100. Denne koster 160£ og kan kun vise 480p (mao, ikke HD) og er like stor som telefonen (pluss at den trenger egen strømkabel). Data deles mellom telefonen og wmg100 via dlna. Igjen, telefonen redusert til minnebrikke og wmg100 dekoder det den skjønner.

 

Hvis ikke denne telefonen leveres med HDMI ut så vil jeg anbefale alle å ligge unna den og vente på første telefon som faktisk kan spille av 720p på _egenhånd_.

 

Dersom den faktisk leveres med hdmi ut, så er dette en fantastisk multimediatelefon. Blir spennende å se, men husk å sjekke før en kjøper, ellers blir en fort veldig, veldig skuffet. (Hva skal en med god hardware om den ikke kan brukes til noe?)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...