Gå til innhold

BK: Restene av en storhetstid.(Serie)


Rubyred

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På det første får jeg en slags menneskesiluett-følelse, som også skaper en fin diagonal i bildet.

Behagelige farger.

 

Det tredje er flott. Etter mørket kommer lyset tilbake, tidene endrer seg og driften kan begynne igjen.

Igjen flotte farger, ville nok hatt litt mindre forgrunn, da den mest bare tar plass uten å gi noe mer tilbake i mine øyne.

Lenke til kommentar

Ta bilde tre først.

 

Fargene med himmelen og solen gir en god avslappet følelse, en ro rett og slett, som arbeidsplassen nå har. Se hvordan disse kranene bare står der uten å være i bruk, men samtidig passer så godt inn i landskapet ja det er både flott og trist. Snøen ligger der, det er ingen grunn til å fjerne den, det kommer jo ikke noen som skal bruke plassen likevell.

 

Nr.2 Gav meg ikke så mye, men det er fint likevell.

 

Nr.1 Gav meg en typisk Østold, storhets-tid følelse, det finnes mange av disse vinduene som det før har vært mye traffik i, men nå er helt rolig. Trist..

Lenke til kommentar

Jeg digger bilde nr3! Flott motiv og fine farger.

Har hatt lyst til å fotografere noen kraner som står ved havna langs E18 (rett før Ulvøya i oslo) men har aldri tatt meg tid til å gjøre det. Etter jeg så ditt bilde så ble jeg enda mer gira :thumbup:

 

Jeg tok meg friheten til å legge opp en versjon der jeg fjernet litt av forgrunnen (si ifra hvis jeg skal fjerne det):

 

post-144855-1234806305_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Synes at bilde #3 ble bedre med Hiss' beskjæring. Og det var bra i utgangspunktet.

 

Bilde #1 ble også bra. Tror det var lurt at du gikk så nærme at du ikke fikk med veggene rundt.

 

#2 blir litt slapp sammen med disse to; hadde nok hjulpet om taket ikke hadde vært i veien. Og at det hadde vært mer igjen av solyset.

 

Uansett en fin serie.

 

Tom

Lenke til kommentar

Hei, veldig fin serie, jeg liker motivene godt, eksponneringen og komponeringen sitter som skutt i mine øyne.

 

En ting som virkelig hadde gjort den store forskjellen for meg var om bilde 1 og 3 var perspektivkorrigert, hvis bildebehandlingsprogrammet ditt kan gjøre slikt. :)

 

øyvind

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...