yabasta Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 hei. jeg har da en packard bell ipower x1668 med vista på. men jeg ønsker å få instalert xp. men problemet mitt er det att jeg ikke finner drivere. dette er da min pc http://support.packardbell.com/no/item/?pn...0391&g=1400 hadde vert veldig fint vis noen kunne hjulpet meg.
k-orm Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Driver til nForce 650i SLI hovedkortet finner du hos nVidia. Og til 8800GTS-skjermkortetfinner du her. Driver til Soundblaster-lydkortet finner du her.
yabasta Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 Driver til nForce 650i SLI hovedkortet finner du hos nVidia. Og til 8800GTS-skjermkortetfinner du her.Driver til Soundblaster-lydkortet finner du her. tusen takk. jeg hadde til skjermkortet fra før av. men det er vel ikke flere jeg trenger da=?
k-orm Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 men det er vel ikke flere jeg trenger da=?Tror ikke det. Men du kan se etter gule spørsmålstegn i enhetsbehandligen (device manager).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå