t0rg31r Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 (endret) eg trenger særiøst hjelp nå.... når eg spiller HL2 på pc'en min lagger de som satan.... d virker som datan ikke har bra nok deler eller no..... har en Dell inspiron 1300 som selfølgelig ikke er en spille pc, men ville bare få litt hjelp.. har to ulike HL2'er på dataen. den ene funker 100% men den andre klikker og lagger... så skal de selfølgeli vere et LAN party om noen dager og ville gjerne fikse HL2 før det:) har et bilde av system deler etc... har også testet pc'en min på http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest om den funker med HL2 (se bilde) og den besto braUten_navn.bmp Det samme gjelder For CSS også... takk... Endret 13. februar 2009 av t0rg31r
dimdal Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Kan du ikke bare forsøke å justere grafikkinstillingene selv? Det er ikke verre enn å prøve seg frem i menyen; Sett for eksempel ned Anti-Aliasing hvis det står på.
t0rg31r Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Skrevet 13. februar 2009 Kan du ikke bare forsøke å justere grafikkinstillingene selv?Det er ikke verre enn å prøve seg frem i menyen; Sett for eksempel ned Anti-Aliasing hvis det står på. glemte å nevne d:) har alt på low etc.... men forstsatt laggiz:(
NoobCannon Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Har du oppdatert skjermdriverene? er Bloom slaatt av?
t0rg31r Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Skrevet 13. februar 2009 Har du oppdatert skjermdriverene?er Bloom slaatt av? sjermdrivern er oppdatert ja.... men va er bloom? er ganske n00b i sånt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå