Gå til innhold

Råd til bruk av kreatin.


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Er en gutt på 17 år som har trent kickboxing i 3 år sammenlagt. Jeg trente først i 2 år men hadde da en pause på ca 8mnd. Jeg begynte så igjen og har nå gått i ca. 1 år. Jeg har ikke gått noen arrangerte konkuranser/stevner enda (mye grunnet alder før), men føler nå at jeg er klar det.

 

Jeg har da hørt mye posetivt om kreatin og vurderer og prøve dette for å få "det lille ekstra" ^^

 

Jeg trener stort sett bare kickboxing, og da 3 ganger i uken (skal prøve å komme opp i 4 nå, da med en løpetrening). Og lurer derfor på om jeg bør trene hver dag for å få resultater ved bruk at kreatin eller om 3-4 ganger i uken holder?

 

PS: Er 190 høy og veier 85kg hvis det skulle ha noe å si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke svare på spørsmålet ditt, men tenkte jeg skulle slenge inn et spørsmål om kreatin i denne tråden istedenfor å lage en ny.

 

Om jeg begynner på kreatin, må jeg gå på det en stund for at det skal ha effekt? (det er ikke likt TS' spørsmål, han spør hvor ofte han må trene for å få effekt, jeg spør hvor ofte jeg må ta kreatin for å få effekt).

 

Det er nemlig slik at jeg kanskje prøver det, så kanskje jeg bestemmer meg for å droppe det, pga jeg ikke får resultater eller fordi jeg ikke vil bruke penger på det. Vil dette ha veldig negativ effekt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...