Gå til innhold

MacGyver - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Siden det allerede er en quiztråd som handler om MacGyver, og jeg så det var folk som fulgte med der, tenkte jeg å starte en diskusjonstråd om programmet.

 

Her kan vi diskutere påfunnene til MacGyver, diskutere om det han gjør virkelig går ann ++. Disktuer alt som handler om MacGyver, altså ikke bare hva vi får med oss i episodene på TV.

 

Jeg trodde egentlig at jeg hadde sett alle episodene, men de som går nå for tiden har jeg ikke sett. Er de vist på TV2 de siste årene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har egentlig aldri fulgt med på ham, har bare blitt kalt for MacGyver ved flere anledninger fordi jeg fikser det meste med det minste :p

...jeg tror at alt han gjør er mulig, så lenge man gjør alt helt perfekt i forhold til utførelsen.

MacGyver kan drepe en mann med en tyggis og en fyrstikk. Teoretisk sett er det mulig, men i praksis skal man ha mere flaks enn "skill" for å kunne oppnå dette.

Lenke til kommentar

Så mye på MacGyver før, men har ikke blitt noe serlig i det siste ettersom jeg ikke ser så mye på tv :ermm:

 

Jeg ville sagt at så og si alle "eksperimentene" hans er mulige, men hva er kjangsen for at skurkene låser han inne med poser som inneholder Saltpetter, 3kg sukker og en lighter?

Denne delen ødelegger selfølgelig litt at han alltid finner akkuratt det han trenger til en hver situasjon, men det er kansje akkuratt det som gjør det så spennende? :new_woot:

 

Synes selv det er skamm kult med alle ideene han kommer på :thumbup:

Lenke til kommentar
Vist du ikke har noe poitivt å skrive trenger du ikke skrive det i dette forumet, dessuten er det MacGyver ikke

McGyver :thumbdown:

 

hehe, det er et diskusjonsforum. Var ikke meningen å krenke dere fans :) sier bare min mening om programmet, og respekterer deres valg selvfølgelig :) MacGyver minner meg så sykt om Petty og Selma fra simpsons :!:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Sykt at folk fortsatt ser på MacGyver. MacGyver er bare en parodi for meg. Noe jeg ser på i to minutter og humrer litt fordi det er så jævla dårlig.

 

EDIT: Leif:)

 

Hvorfor gidder du i det hele tatt å delta i denne tråden når du bare kommer med negativ piss?

For meg så er kanskje Macgyver den tv personen jeg har mest minner ifra. Lenge leve Mac!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

MacGyver er helt konge! Karakteren er også et godt forbilde, mer enn man kan si om mange av seriene og filmene som blir laget i dag. Elsker den serien :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...