Gå til innhold

MacGyver - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Hei der, vet nokken hva skolen MacGyver gikk på het?Da han vant fysikk konkurransn) KJEMPEviktig Vær så sniiiiil hvis nokken vet det! :thumbup:

 

Tror du bør prøve å spørre noen av folkene i MacGyver quiztråden!

 

Vet ikke helt om du mener en episode hvor Mac skulle overse(?) elevene? Tror jeg husker den episoden sånn ca, men ikke hva den het. Husker hva den handlet om, men ikke navnet på skolen (eller navn generellt:p). Er det den hvor han professor/lærer-sønnen misbrukte stoff (amfetamin?), og lagde en miniatyr-utgave av rommet sitt til den "innbryter"-konkurransen med alle dørlåsene? Og så barrikaderer han seg på skolens fysikk-lab med en høyspentfelle ved inngangsdøren etterhvert, og lager en bombe.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Angus MacGyver, det er karen sin det.

 

Har gått til storinnkjøp av nesten alle sesongene.

Vurderte en stund å gå for den svære boxen, som inkluderer alle sesongene, men etter å ha lest nesten kun negative tilbakemeldinger, fra sinte kunder, over amazon.com, gikk jeg heller for å kjøpe 1 sesong, kun for å se om kvalitet og alt var i orden.

Vel intet å klage på, angående region 2, utgivelsene.

Men savner bonus materiale, noe som også er gjenganger i lignende 80 talls serier, som er kommet på dvd.

 

Den første MacGyver episoden så jeg som liten, og den var litt skummel. En hitman ved navn

, banket skiten ut av MacGyver, og var nære ved å drepe ham flere ganger.

Rene kameleonen også, forandret vel utseendet et dusin ganger i løpet av 40-45 min.

Gikk mange år før jeg så den episoden igjen, og frem til nylig, var jeg bombesikker på at Piedra og Murdoc var en og samme karakter. Men det var jo helt feil.

 

Morro å se 80-talls baben Corrine Bohrer delta i den samme episoden.

Endret av FrankZito
Lenke til kommentar

Angus MacGyver, det er karen sin det.

 

Har gått til storinnkjøp av nesten alle sesongene.

Vurderte en stund å gå for den svære boxen, som inkluderer alle sesongene, men etter å ha lest nesten kun negative tilbakemeldinger, fra sinte kunder, over amazon.com,

Går ikke de tilbakemeldingene stort sett ut på dårlig design på selve pappboksen? Boksen som selges i vår del av verden er litt annerledes. Jeg har postet bilder av den her. Fortsatt mye papp selvsagt, men en helt OK pakke dersom man vil ha alle TV-episodene og to filmer i en liten pakke til 1500 kr.

Lenke til kommentar

Stemmer at en del av kritikken gikk i retning av dårlig service/design på boksen, men også veldig mange av kritikerne, var sinte på at selve dvden, fryste, eller ikke ville spille av, en eller hele episoden.

 

Etter å ha kikket på bildene du la ut, av MacGyver boksen, må jeg si jeg angrer litt på at jeg kjøpte sesongene, istedenfor alt på en gang.

La merke til at det var en disc, som det sto, Special Features på.

Er det noe solid bonus materiale?

Ble litt skuffet over at det er ingenting på de separate utgivelsene.

Uansett, har intet å klage på angående lyd/bilde, angående den europeiske/region 2 versjonen.

Endret av FrankZito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...