Gå til innhold

MacGyver - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Siden det allerede er en quiztråd som handler om MacGyver, og jeg så det var folk som fulgte med der, tenkte jeg å starte en diskusjonstråd om programmet.

Her kan vi diskutere påfunnene til MacGyver, diskutere om det han gjør virkelig går ann ++. Disktuer alt som handler om MacGyver, altså ikke bare hva vi får med oss i episodene på TV.

Jeg trodde egentlig at jeg hadde sett alle episodene, men de som går nå for tiden har jeg ikke sett. Er de vist på TV2 de siste årene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig aldri fulgt med på ham, har bare blitt kalt for MacGyver ved flere anledninger fordi jeg fikser det meste med det minste :p

...jeg tror at alt han gjør er mulig, så lenge man gjør alt helt perfekt i forhold til utførelsen.

MacGyver kan drepe en mann med en tyggis og en fyrstikk. Teoretisk sett er det mulig, men i praksis skal man ha mere flaks enn "skill" for å kunne oppnå dette.

Skrevet
Har sett alle episoden mange ganger. Blir ikke lei. :p

Vurderer faktisk å begynne å se på det selv. Ser egentlig høyst urealistisk ut, men der har vi jo MacGyver i et nøtteskall :p

Skrevet

Litt kjipt at Home & Away og MacGyver går samtidig på TV nå :(

Men siden jeg har sett stort sett alle episodene med MacGyver, ser jeg på H&A først, og så bytter jeg til MacGyver.

Skrevet (endret)

Sykt at folk fortsatt ser på MacGyver. MacGyver er bare en parodi for meg. Noe jeg ser på i to minutter og humrer litt fordi det er så jævla dårlig.

EDIT: Leif:)

Endret av joma92
Skrevet (endret)

Vist du ikke har noe poitivt å skrive trenger du ikke skrive det i dette forumet, dessuten er det MacGyver ikke

McGyver :thumbdown:

Endret av Abe027
Skrevet

Så mye på MacGyver før, men har ikke blitt noe serlig i det siste ettersom jeg ikke ser så mye på tv :ermm:

Jeg ville sagt at så og si alle "eksperimentene" hans er mulige, men hva er kjangsen for at skurkene låser han inne med poser som inneholder Saltpetter, 3kg sukker og en lighter?

Denne delen ødelegger selfølgelig litt at han alltid finner akkuratt det han trenger til en hver situasjon, men det er kansje akkuratt det som gjør det så spennende? :new_woot:

Synes selv det er skamm kult med alle ideene han kommer på :thumbup:

Skrevet
Vist du ikke har noe poitivt å skrive trenger du ikke skrive det i dette forumet, dessuten er det MacGyver ikke

McGyver :thumbdown:

hehe, det er et diskusjonsforum. Var ikke meningen å krenke dere fans :) sier bare min mening om programmet, og respekterer deres valg selvfølgelig :) MacGyver minner meg så sykt om Petty og Selma fra simpsons :!:

Skrevet

Så de testet litt av påfunnene hans på Mythbusters. Det meste funket, men for de tok det mye lengre tid enn det tar for MacGyver.

Det som ikke gikk var den greien når han sprengte et hull i en murvegg ved hjelp av natrium (?) og vann i en flakse.

Skrevet

Heha, synes det er litt ekkelt å tenke på hvis det hadde gått i virkeligheten. Tenk å "drepe" en person ørten ganger, og personen kommer tilbake eller ringer hver gang!

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei der, vet nokken hva skolen MacGyver gikk på het?Da han vant fysikk konkurransn) KJEMPEviktig Vær så sniiiiil hvis nokken vet det! :thumbup:

Skrevet

Noen som vet hvilke episoder Murdoc er med i?

Alså episode og sesong nr.

Har funnet ut at han har vært med i 7 episoder, men ikke hvilke...

Skrevet
Sykt at folk fortsatt ser på MacGyver. MacGyver er bare en parodi for meg. Noe jeg ser på i to minutter og humrer litt fordi det er så jævla dårlig.

EDIT: Leif:)

Hvorfor gidder du i det hele tatt å delta i denne tråden når du bare kommer med negativ piss?

For meg så er kanskje Macgyver den tv personen jeg har mest minner ifra. Lenge leve Mac!

Gjest Slettet+432
Skrevet

MacGyver er helt konge! Karakteren er også et godt forbilde, mer enn man kan si om mange av seriene og filmene som blir laget i dag. Elsker den serien :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...