Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hardt å være mann i dagens samfunn!


Anbefalte innlegg

Gutter som har et veldig bra utseende ved første blikk, har ofte mindre interessant å by på etter hvert, og blir da mindre fysisk tiltrekkende.

Men dette er bare min erfaring, altså.

Enten så har du dårlige erfaringer, eller innerst inne noe i mot folk med godt utseende. (Noe som ikke er så alt for uvanlig)

 

Jeg selv tror at utseendet ikke har noe særlig med hvor mye interessant de har å by på, men hvis det skulle det, så ville det gått andre vei.

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enten så har du dårlige erfaringer, eller innerst inne noe i mot folk med godt utseende. (Noe som ikke er så alt for uvanlig)

 

Jeg selv tror at utseendet ikke har noe særlig med hvor mye interessant de har å by på, men hvis det skulle det, så ville det gått andre vei.

 

Jeg har vel litt dårlige erfaringer, men hvem har ikke det? I prinsippet har jeg ingenting imot pene mennesker, annet enn at jeg blir ukomfortabel den første tiden før jeg blir kjent med dem. Jeg prøver og mener jeg er objektiv når jeg sier dette, altså, men jeg opplever veldig ofte at gutter som har et veldig bra utseende, velger å fokusere alt på sitt ytre, og ikke har så mye spennende igjen når man skal komme litt under huden på dem. Ingen generalisering fra min siden, men dette har jeg opplevd mange ganger. Selvsagt kjenner jeg mange gutter som både ser bra ut, og som er både intelligente og morsomme, så det er jo på ingen måte noen regel. Forresten tror jeg det er likt med jenter, også.

Lenke til kommentar

til trådstarter, spørs veldig på oppførsel og personligheten din :/ viss du liksom går bort til damer på by'n og sier "HEY! kline?" så skjønner jeg godt du blir avvist.

 

kanskje du har litt for mange krav for damene og deg selv? som mange kommenterer her, utseendet er ikke det viktigste i et langtidsforhold med mindre du er ute etter en Trophie-wife liksom. jeg for min del liker å bli kjent med jenter først, jeg synes ofte personligheten matcher opp utseendet kan man si.. jeg har snakket med mange jenter som folk annser som "babes" les: blond, masse sminke, store pupper. men ofte synes jeg ikkenoe om disse.. de får gjerne alt servert, og har lite personlighet å rutte med. i de tilfellene annser jeg ikke de som "pene".

Lenke til kommentar

selvsikkerhet tror jeg er virkelig alfa og omega når det gjelder sjekking. Jeg selv mangler bøttevis med dette rare stoffet, men ser likevel at det er som regel dette som funker.

 

Personlig så fant jeg ut at jeg rett og slett tar livet med ro, og prøver å virke som jeg ikke mangler noe når jeg er på byen. Evt. hilse på en eller to damer, dette fordi jeg er ikke på byen for å sjekke opp damer, men å drikke og ha det moro med kamerater. Damer finner man heller på fest eller andre steder.

 

Byen er for one night stands. I alle fall min mening.

Lenke til kommentar
Jeg skriver dette som gjest da jeg ikke ønsker innholdet tilknyttet min brukerprofil på forumet.

 

På byen er det helt andre regler enn om man er i kontakt med jenter igjennom jobb eller venner. På byen handler det ofte om sex og hersketeknikker. Forventningene og premissene legges ofte deretter, så om du ønsker deg en ordentlig kjæreste er byen den siste plassen jeg ville anbefalt deg å lete. De beste damene er de man plutselig møter i dagliglivet, f.eks kontakter igjennom venner eller jobb. Jenter du møter uten å på forhånd ha noen forventinger til at du skal finne deg en partner. :)

Hva om du møter de samme jentene på byen? Endret av CURLY88
Lenke til kommentar

Mange spennende teorier ute og vandrer i denne diskusjonen, men for å holde meg on topic så tror jeg nok å senke "kravene" dine når det gjelder kvinner på byn. De eneste kvinnene du nevner er de du treffer på byn, og på nettet, noe som gir et inntrykk av at det er utseendet som er den klart viktigste faktoren for deg. I fremtiden vil jeg anbefale å ikke zoome inn på de "deiligste" kvinnene du møter på byn, og kanskje heller prøve å bli kjent med noen og finne en eller kanskje opp til flere nye gode sider ved damene du møter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Jepp, så dere kan ikke motsi meg.

 

Har heller ikke tenkt å si deg imot, jeg :fun:

 

Kan muligens anbefale deg å møte mer mennesker! :)

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Møt meg da :D *ironi*

Over på den seriøse siden så er jeg litt enig med trådstarter.

Det virker nesten som at damene rundt omkring har blitt generelt vanskeligere å få fatt på. Var en tur i Canada og der var damene som mygg, de kom med engang og ville ha en bit av kaka. Her er det som alle har en jomfruhet å beskytte eller noe. Det er hvertfall noe muffins på gang.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...