Gå til innhold

Xbox 360 Elite, Jasper versjon i Norge?


regeli

Anbefalte innlegg

Når det gjelder Delta viftene, er disse akkurat samme typen som står i premiumen ifra 2005, som i de nyere xboxene?

 

Jeg antar det. Jeg har ny box, broren min har en av de første. Delta i begge. Men det er ikke alle det er delta i. Noen har Nidec, som visstnok skal være mer stillegående. Disse kan kjøpes på ebay, men da brytes garantien, og man kan bli bannet fra live hvis man skifter?

 

Men er det samme type delta vifte som i de aller første, og de nåværende som har Delta?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når det gjelder Delta viftene, er disse akkurat samme typen som står i premiumen ifra 2005, som i de nyere xboxene?

 

Jeg antar det. Jeg har ny box, broren min har en av de første. Delta i begge. Men det er ikke alle det er delta i. Noen har Nidec, som visstnok skal være mer stillegående. Disse kan kjøpes på ebay, men da brytes garantien, og man kan bli bannet fra live hvis man skifter?

 

Men er det samme type delta vifte som i de aller første, og de nåværende som har Delta?

 

Jeg antar det, siden lyden er identisk.

Men det er nok variasjoner allikevel.

 

Min høres ut som den første på videoen, delta.

 

Her er en nidec. vs delta. Man skal ikke ta disse sammenligningstestene 100% men alikevel.

 

 

 

Jeg hadde foretrukket nidec lyden!

Endret av SaReX
Lenke til kommentar
Da var vifta kommet... tok 5 dager ifra jeg bestillte den til jeg fikk den i postkassa :grin:

Den støyer mindre enn Delta vifta, og den har en lavere,mørkere "dur" enn Deltaen.. Thumb up! :woot:

 

Måtte du modde strømkontakten for at den skulle passe på hovedkortet?

Lenke til kommentar
Da var vifta kommet... tok 5 dager ifra jeg bestillte den til jeg fikk den i postkassa :grin:

Den støyer mindre enn Delta vifta, og den har en lavere,mørkere "dur" enn Deltaen.. Thumb up! :woot:

 

Måtte du modde strømkontakten for at den skulle passe på hovedkortet?

 

Ingen modding nei:) Plug and play! Men du må finne ut hvilken kontakt du har før du eventuelt bestiller. Jeg har release konsollen, dvs 4 pins kontakt. De nyere xboxene har 3 pins kontakt..

Lenke til kommentar
Er det knotete å åpne boksen og bytte? Bryter man garantien?

 

Åpne selve Xbox 360 er det letteste av de alle. Kjøpte noe som heter Xecuter Tool hos Modnet.no en gang i tiden som man stikker inn bak konsollen. Garantien blir brutt ja.

Men jeg har en metode som gjør at man ikke ødelegger klisteret. Varm åndepust i 10-20 sekunder funker bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...