Gå til innhold

Xbox 360 Elite, Jasper versjon i Norge?


regeli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som har eller sett Xbox 360 Elite i Norge som har Jasper chipseth?

 

Ifølge Xbox 360 Drive List er det bare Arcade versjonen som har det.

Eventuelt når kommer det i Elite maskinene?

 

Hei.

Har lurt litt på det samme, fikk en butikk til å sjekke for meg, de hadde ikke Jasper-versjonen av Elite. Den lokale Elkjøp-butikken skal få inn en ladning med Elite-versjonen i neste uke, skal ta meg en tur å sjekke opp om det er Jasper. De fortalte forøvrig at det hadde vært vanskelig å få ny forsyning på lager etter julesalget. De hadde forøvrig en Arcade utstilt som var Jasper.

Lenke til kommentar

Ser at Premium konsollene har begynt å ha Jasper nå i følge listen, så det er nok på vei et lass fra fabrikkene nå.

 

Når de har solgt ut den Elite versjonen med Panda spillet eller hva det var, så kommer nok Elite med Jasper. Eliten med Panda spillet er ikke Jasper.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Elkjøp har fortsatt ikke fått inn ny ladning av Elite så jeg gikk for en bestilling fra Komplett. Komplett har akkurat fått inn ny forsyning av Elite (de gikk tom for Panda-bundlen i forrige uke). Fikk dessverre en som noen hadde tatt en titt i, den var tidligere åpnet, originalforseglinga satt enda på og det var klistret en ny på. I tillegg var den originale EAN-taggen på eska overklistret med en ny tag. Denne inneholdt ikke all infoen som skal være der i følge screenshot fra MS på Moneyback-siden deres.

Noe stemmer ikke helt her så jeg benyttet meg av angrefristen og søkte om returnummer hos Komplett.

Dette tyder på 1 av 2 ting, i hvertfall i mitt hode, enten er ikke denne batchen Jasper, eller så er det noen som har foretatt et bytte av bokser.

Uansett er det ikke riktig å betale full pris for noe som regnes som et "demo-produkt" i andre sammenhenger.

Venter til neste uke og ser om Elkjøp får noen inn, hvis ikke får jeg prøve lykken hos noen andre.

Endret av Jan Tore M
Lenke til kommentar
Elkjøp har fortsatt ikke fått inn ny ladning av Elite så jeg gikk for en bestilling fra Komplett. Komplett har akkurat fått inn ny forsyning av Elite (de gikk tom for Panda-bundlen i forrige uke). Fikk dessverre en som noen hadde tatt en titt i, den var tidligere åpnet, originalforseglinga satt enda på og det var klistret en ny på. I tillegg var den originale EAN-taggen på eska overklistret med en ny tag. Denne inneholdt ikke all infoen som skal være der i følge screenshot fra MS på Moneyback-siden deres.

Noe stemmer ikke helt her så jeg benyttet meg av angrefristen og søkte om returnummer hos Komplett.

Dette tyder på 1 av 2 ting, i hvertfall i mitt hode, enten er ikke denne batchen Jasper, eller så er det noen som har foretatt et bytte av bokser.

Uansett er det ikke riktig å betale full pris for noe som regnes som et "demo-produkt" i andre sammenhenger.

Venter til neste uke og ser om Elkjøp får noen inn, hvis ikke får jeg prøve lykken hos noen andre.

 

Leit og høre. Har opplevd det samme en gang nesten selv. En av eskene jeg hadde valgt hos Elkjøp i butikken og jeg oppdaget jeg rett før jeg gikk til kassen at den var "tuklet" med. Satser på at du får tak i en Jasper neste gang. Rapportering er ønskeligt :)

Lenke til kommentar

Jeg venter også på Elite Jasper. Jeg har rundt 25-30 spill som nå venter på en konsoll. Men de har ingen planer om å selge med større harddisker snart? Med tanke på NXE gameinstall feature. Jeg spiller ikke med høyt volum og kommer ikke til å orke å høre på en jetmotor av en DVD spiller.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Jeg venter også på Elite Jasper. Jeg har rundt 25-30 spill som nå venter på en konsoll. Men de har ingen planer om å selge med større harddisker snart? Med tanke på NXE.

 

Hehe! Jeg har en Premium 20GB som sliter enda. Moddet kjøleren på den (X clamp fix) men viftene fyrer seg opp noe enormt til tider. Så er redd den modifikasjonen gikk i dass.

Lenke til kommentar
var å kjøpte meg ny 360 60gb i dag hos siba... gadd ikke sjekke om det var jasper eller ikke.... men nå ser jeg att det er det.. så premium har jasper..

 

Hva er datoen bak på boksen og LOT nummer?

Er team FDOU?

 

Det siste står utenpå esken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...