Gå til innhold

WoW: 2 problemstillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

har tenkt til å lage meg en ny char nå, det skal bli en Paladin.

Men jeg har to "problemer":

- Hvilken realm bør jeg ta? PvP?

- Jeg vil ha Human Paladin, men er lut lei av stedet man starter på, noen forslag?

Takker :p

-Fredrik

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Start en dwarf paladin istedet, mye tøffere :)

Edit: Eller du kan springe til SW, ta toget til IF og levle i Dun Morogh.

Endret av hr_krabbe
Skrevet

Jeg liker faktisk human sin casting stil:p Mer enn dwarf og andre classer. Human Female!

De har vell også de beste racial for en healer om jeg ikke tar feil?

Og du kan jo lett reise til Night elf plassen å begynne questingen der:p Få noen til å summone deg så er det lett!

Dranei er jo også ganske stilig:p

Skrevet

Hadde valgt dwarf pala om jeg skulle gått alliance.

Må jo tenke litt på looks også.

Dwarfs er eneste alliance rasen som ikke ser gay ut.

Eller, du kan rolle horde. Fetere raser og bedre starting areas.

Skrevet

Multibox med "recruit-a-friend" opplegget. Da er du ute av start områdene før du aner. Siden du får 1 måned fri spilling når du kjøper wow, og du får en måned fri spilling når "den" du rekrutterer oppgraderer til fullversion, er det ikke snakk om noen ekstra utgifter heller.

Skrevet
Jeg liker faktisk human sin casting stil:p Mer enn dwarf og andre classer. Human Female!

De har vell også de beste racial for en healer om jeg ikke tar feil?

Og du kan jo lett reise til Night elf plassen å begynne questingen der:p Få noen til å summone deg så er det lett!

Dranei er jo også ganske stilig:p

Haha, Humans casting stil ser ut som de roter etter småpenger i lommene : p

Skrevet

Mine tips:

Drit i "gayhetsfaktoren", den er unøyaktig. Forøvrig er jeg ikke sikker hva gay menes, om det er utseende eller oppførselen, men noe ser folk i pikslene som jeg ikke ser.

Faksjon, velg den faksjon du føler du har mest venner i. Om du starter på blanke ark kan det gjøre det samme, en role 50/50 da. Spiller selv Blood elf paladin og synes det er ganske morsomt. Levelet og opp en mage Blood elf i samme startområde men tok ikke ghostlands. Det er kjedelig å levle i startsonene uansett hvem du velger.

Racials, jeg liker god blood elf paladin fordi du har en liten knipe ekstra mana når det trenges. Som holy er arcante torrent en gave, med 19k mana utgjør denne ca rundt 1k mana ved bruk, hostet opp mot divine plea så tilsvarer det at man nesten aldri går tom for mana selv i lange boss fighter. Synes det er en fin ting å ha uanset om man skal tanke eller healer eller DPSe. Hva de andre rasene har er jeg ikke sikker på, holde meg langt unna alliance siden på serveren min grunnet oppførselen til de fleste slik jeg har sett det.

Skrevet
holde meg langt unna alliance siden på serveren min grunnet oppførselen til de fleste slik jeg har sett det.

Om du hadde vært alliance hadde du klaget like mye på horde, tro meg. Har selv levlet på begge sider nå. :p

Om du ikke liker stedet er det ikke verre enn at du drar en annen plass. Selv om jeg ikke ser problemet, du er jo der maks noen timer.

Skrevet

Har vært alliance på Bronzebeard, derfor jeg rollet Horde, levlet til 25 på en human warrior og det var trasige saker. Vet ikke hvordan det er på andre servere men på bronzebeard føler jeg at alliance består mest av småunger i trassalderen, kan hende fordi det er så abnormalt mange av dem på min server.

Skrevet

fordi de ser kule ut.

De fleste racial fordeler er så minimaler at det er ikke verdt å tenke på spør du meg. Pluss at Draenei har et par racial fordeler som sikter seg inn på spell bruk. Og at Draenei pala ser jeg lite av på min server, greit å ikke ha det alle har.

Skrevet

Sant det du sier. Mange som ønsker å ha en draenei i sin group. Gir +1% til å hitte med spells. Ganske viktig hvis man ikke har nådd hitcap.

Draenei Holy Paladin er jo derfor er godt valg : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...