Gå til innhold

The ultimate unhappy ending-list


L4r5

Anbefalte innlegg

The Mist

Jeg er uenig. Unhappy ending? Ja, men slutten i seg selv er rimelig dårlig synes jeg. Jeg satt ikke igjen med en trist følelse. Heller en god dose med "WTF". Mener den ikke er verdig å være på denne lista. Min mening tho'. Leser man boka i stedet, så kansje...

 

Nei for all del.

 

 

Er jo ikke tragisk i det hele tatt at fyrn dreper sin egen sønn, samt de andre pasasjerene i bilen, for så å bli ''reddet'' av militæret RETT etterpå.

 

For all del, den er tragisk. Men når filmen er dårlig(inkl. slutten), og ikke gir meg noen følelser, synes jeg ikke slutten bør gå som den "ultimate unhappy ending". Jeg synes hele settinga rundt det som skjedde i slutten var ganske latterlig.

 

"Oisann.. Tom for bensin! Da er det kansje like greit å skyte alle sammen med en gang."

Ble litt for dumt for min del...

 

Njormann; svar til deg også det her ;)

 

Det kan være at det var en litt overdramatisert slutt, men synes det var slutten som gjorde så at jeg følte at det ikke var en total waste å se the mist.

 

Men en helt syk ultimate unhappy ending er det vel ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Revolutionary Road. Fin film!

 

Et litt merkelig innspill - Alien 3... dersom du tenker på starten på Alien 3 som "slutten på Aliens" :)

 

Alien 3 har ikke en "unhappy ending". Gjennom hele filmserien har xenomorphene føkka med Ripley. Uansett hvor hun drar følger de etter. Den eneste måten hun kan få fred på er å dø, legg merke til at hun smiler mens hun faller mot døden.

 

Lenke til kommentar
Mulig jeg har misforstått tråden, men jeg trodde poenget var å lage "the ultimate list" av filmer med ulykkelig slutt, ikke å kåre den mest tragiske slutten noensinne?

 

Du har ikke misforstått noe som helst.

 

Ville bare poengtere at slutten var ganske unhappy, men ikke helt syk. :p

Lenke til kommentar

Alien 3 har ikke en "unhappy ending". Gjennom hele filmserien har xenomorphene føkka med Ripley. Uansett hvor hun drar følger de etter. Den eneste måten hun kan få fred på er å dø, legg merke til at hun smiler mens hun faller mot døden.

Ja, men som jeg skrev: Dersom du tenker på starten av Alien3 som "slutten på Aliens", så har Aliens en unhappy ending.

 

Som sagt, et litt merkelig (og ulogisk) innspill, men men.

Lenke til kommentar

Alien 3 har ikke en "unhappy ending". Gjennom hele filmserien har xenomorphene føkka med Ripley. Uansett hvor hun drar følger de etter. Den eneste måten hun kan få fred på er å dø, legg merke til at hun smiler mens hun faller mot døden.

Ja, men som jeg skrev: Dersom du tenker på starten av Alien3 som "slutten på Aliens", så har Aliens en unhappy ending.

 

Som sagt, et litt merkelig (og ulogisk) innspill, men men.

Ok, da skjønner jeg den litt bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...