Gå til innhold

MSI EX300 Blå / MSI EX310 Rød Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har den røde. Tror det er lik eller mindre støy på denne, siden alle som har bemerket viftestøy har hatt den blå pcen (som jeg har lagt merke til).

 

Er det bluetooth på begge, leste i en test at det ikke er bluetooth på ex300?

 

bluetooth på begge

 

Hvilken modell er den nyeste, ex300 siden den er dyrest egentlig? Skjønner ikke helt hvordan psdata kan selge disse til en slik pris, er så vidt jeg kan se ikke noe sted i verden de selges så billig ellers?

Lenke til kommentar
Jeg har den røde. Tror det er lik eller mindre støy på denne, siden alle som har bemerket viftestøy har hatt den blå pcen (som jeg har lagt merke til).

 

Er det bluetooth på begge, leste i en test at det ikke er bluetooth på ex300?

 

bluetooth på begge

 

Hvilken modell er den nyeste, ex300 siden den er dyrest egentlig? Skjønner ikke helt hvordan psdata kan selge disse til en slik pris, er så vidt jeg kan se ikke noe sted i verden de selges så billig ellers?

 

Hvordan er rekkevidden for wifi trådløst nett på denne i forhold til andre bærbare maskiner?

Lenke til kommentar
Jeg har den røde. Tror det er lik eller mindre støy på denne, siden alle som har bemerket viftestøy har hatt den blå pcen (som jeg har lagt merke til).

 

Er det bluetooth på begge, leste i en test at det ikke er bluetooth på ex300?

 

bluetooth på begge

 

Hvilken modell er den nyeste, ex300 siden den er dyrest egentlig? Skjønner ikke helt hvordan psdata kan selge disse til en slik pris, er så vidt jeg kan se ikke noe sted i verden de selges så billig ellers?

 

Hvordan er rekkevidden for wifi trådløst nett på denne i forhold til andre bærbare maskiner?

 

Hvordan får jeg varen i handlekurven? prøver å kjøpe denne, men står bare at handelkurven er tom? http://www.ps.no/artdtl.aspx?i=147884

Lenke til kommentar
Jeg har den røde. Tror det er lik eller mindre støy på denne, siden alle som har bemerket viftestøy har hatt den blå pcen (som jeg har lagt merke til).

 

Er det bluetooth på begge, leste i en test at det ikke er bluetooth på ex300?

 

bluetooth på begge

 

Hvilken modell er den nyeste, ex300 siden den er dyrest egentlig? Skjønner ikke helt hvordan psdata kan selge disse til en slik pris, er så vidt jeg kan se ikke noe sted i verden de selges så billig ellers?

 

Hvordan er rekkevidden for wifi trådløst nett på denne i forhold til andre bærbare maskiner?

 

Hvordan får jeg varen i handlekurven? prøver å kjøpe denne, men står bare at handelkurven er tom? http://www.ps.no/artdtl.aspx?i=147884

 

Fikk ikke til å bestille den blå, så kjøpte den røde istedet, sikkert best den røde uansett siden den visstnok har mindre viftstøy, og den røde er vel nyeste modellen også.

Lenke til kommentar

Jeg har en blå ex300. På grunn av en feil av PS fikk jeg 2 blå levert. Har sittet og tuklet me begge, og begge maskinene bråker fælt når det gjelder vifta, den går i et sett og stopper aldri til og med når den ikke gjør noen ting. Har varslet PS om dobbellevering og sendt den ene tilbake. Vurderer om jeg skal sende tilbake den jeg sitter igjen med nå også..viftestøyen er dessverre for mye å takle, særlig hvis man har tenkt å bruke den på forelesninger. På de fleste maskiner kjører vel vifta bare når det trengs, mens her kjører den altså uansett, ikke akkurat stillegående. Hvordan er vifta på den røde? Vurderer å bytte til den istedet.

Lenke til kommentar
Jeg har en blå ex300. På grunn av en feil av PS fikk jeg 2 blå levert. Har sittet og tuklet me begge, og begge maskinene bråker fælt når det gjelder vifta, den går i et sett og stopper aldri til og med når den ikke gjør noen ting. Har varslet PS om dobbellevering og sendt den ene tilbake. Vurderer om jeg skal sende tilbake den jeg sitter igjen med nå også..viftestøyen er dessverre for mye å takle, særlig hvis man har tenkt å bruke den på forelesninger. På de fleste maskiner kjører vel vifta bare når det trengs, mens her kjører den altså uansett, ikke akkurat stillegående. Hvordan er vifta på den røde? Vurderer å bytte til den istedet.

 

Virker som det var bra at de var utsolgt på den blå, så jeg kjøpte den røde i stedet :) Virker som alle som har klaget på viftestøy har den blå...

Lenke til kommentar
Hvordan er rekkevidden for wifi trådløst nett på denne i forhold til andre bærbare maskiner?

 

Jeg hadde problemer med å finne trådløse nettverk i nerheten, mens dama fant de lett med sin gamle pc..

 

Hm, noen andre som kan dele hvordan den trådløse rekkevidden er?

Lenke til kommentar
Man kan ikke bestille den blå lenger fordi den er utsolgt!

 

Snakket med PS ista, og de sa den blå kommer på fredag(13) og den røde mandag(16).

 

Mener du de får inn flere av EX300(blå) for nye bestillinger, eller var det kun til de som allerede har bestillt?

 

Blå kommer vi ikke til å få inn igjen, nei. fikk jeg til svar på email fra psdata. Den røde er nok det beste kjøpet skulle jeg tro uansett, når de blå har mye viftestøy.

Lenke til kommentar
Hvordan er rekkevidden for wifi trådløst nett på denne i forhold til andre bærbare maskiner?

 

Jeg har den blå. Koblet meg opp på nettverket uten problemer. Har en ASUS router med G standard. Dekningen er ikke like god som på min DELL Inspirion 9400. Faktisk er det flere steder i huset der jeg mister dekning, mens Dell'en fungerer. Skal på sikt oppgradere til N router. Mulig dette vil hjelpe.

 

Synes ikke viften bråker. Plager ihvertfall ikke meg.

 

Er veldig fornøyd. Størrelsen er perfekt! Kjøpte den minste aluminiums kofferten de selger på Chlas Olson, og får plass til PCen inkl den orginale PC-vesken (for ekstra demping). Plasserte aluminiums kofferten oppi nordsjøbagen og sjekket inn på både fly og helikopter. Veldig praktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...