Gå til innhold

Hvordan slutte med snus


Thrinduil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg slutta for ca 8 måneder siden, og opplevde det ikke som veldig vanskelig. Bare vær streng med deg selv, og ikke snus. Vil du så går det!

 

jeg slutta i 2 uker, spiste knott istedet hehe.. Men tror du bør gå for tyggegummi eller kjærligheter eller noe.Et eller annet å ha i munnen istedenfor liksom.

"edit" glemte å si at etter de 2 ukene snusa jeg dobbelt så mye som vanlig de 2 neste. For meg tror jeg den eneste måten å slutte på er å stryke med hehe

Lenke til kommentar
Jeg slutta for ca 8 måneder siden, og opplevde det ikke som veldig vanskelig. Bare vær streng med deg selv, og ikke snus. Vil du så går det!

 

jeg slutta i 2 uker, spiste knott istedet hehe.. Men tror du bør gå for tyggegummi eller kjærligheter eller noe.Et eller annet å ha i munnen istedenfor liksom.

 

Tror nok det dere to sa, er det som vil fungere best.

 

Tusen takk for svar alle :)

Lenke til kommentar

Da jeg sluttet å røyke var den eneste metoden som funket å bestemme meg for at jeg ikke gadd mer og slutte på dagen.

 

Substitutter funket dårlig for meg, og nedtrapping var som å rive et plaster av saaaaakte istedenfor å bare takle abstinensen head-on. Dessuten førte nedtrapping meg til å sette mer pris på de få gangene om dagen jeg kunne røyke.

Lenke til kommentar
Ifølge Hvor mange brystvorter har Bush? greide Charles Darwin å slutte å snuse ved å oppbevare snusen i kjelleren, og nøkkelen til kjelleren på loftet (eller omvendt).

 

Daniel :)

 

Genialt! Da slipper man å tenke "å herregud, jeg kan ikke snuse fordi jeg ikke har", men man gidder til slutt ikke å gå så langt for å hente en snus.. Det må jeg prøve!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...