Gå til innhold

Hvordan slutte med snus

Thrinduil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har prøvd å slutte å snuse i et par uker nå, men det har funket relativt dårlig.

Er det noen som har noen bra tips for hvordan en kan slutte?

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg slutta for ca 8 måneder siden, og opplevde det ikke som veldig vanskelig. Bare vær streng med deg selv, og ikke snus. Vil du så går det!

jeg slutta i 2 uker, spiste knott istedet hehe.. Men tror du bør gå for tyggegummi eller kjærligheter eller noe.Et eller annet å ha i munnen istedenfor liksom.

Skrevet
Jeg slutta for ca 8 måneder siden, og opplevde det ikke som veldig vanskelig. Bare vær streng med deg selv, og ikke snus. Vil du så går det!

jeg slutta i 2 uker, spiste knott istedet hehe.. Men tror du bør gå for tyggegummi eller kjærligheter eller noe.Et eller annet å ha i munnen istedenfor liksom.

"edit" glemte å si at etter de 2 ukene snusa jeg dobbelt så mye som vanlig de 2 neste. For meg tror jeg den eneste måten å slutte på er å stryke med hehe

Skrevet

Tror nok det dere to sa, er det som vil fungere best.

Tusen takk for svar alle :)

Skrevet

Da jeg sluttet å røyke var den eneste metoden som funket å bestemme meg for at jeg ikke gadd mer og slutte på dagen.

Substitutter funket dårlig for meg, og nedtrapping var som å rive et plaster av saaaaakte istedenfor å bare takle abstinensen head-on. Dessuten førte nedtrapping meg til å sette mer pris på de få gangene om dagen jeg kunne røyke.

Skrevet
Hva med oss som røyker og snuser da? lost case? bestille tredressen med en gang? :p

Evnt begynne med noe hardere enn det igjen.. Du tenker sikkert ikke så mye på snus og røyk hvis du feks begynner med heroin.

Skrevet

Ifølge Hvor mange brystvorter har Bush? greide Charles Darwin å slutte å snuse ved å oppbevare snusen i kjelleren, og nøkkelen til kjelleren på loftet (eller omvendt).

Daniel :)

Skrevet
Ifølge Hvor mange brystvorter har Bush? greide Charles Darwin å slutte å snuse ved å oppbevare snusen i kjelleren, og nøkkelen til kjelleren på loftet (eller omvendt).

Daniel :)

Genialt! Da slipper man å tenke "å herregud, jeg kan ikke snuse fordi jeg ikke har", men man gidder til slutt ikke å gå så langt for å hente en snus.. Det må jeg prøve!

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Om hele deg er fast bestemt på å slutte med snus, så er det vel igrunn bare en ting å gjøre: slutte.

Skrevet
Triks for å slutte med snus, finn en pakke med den sterkeste snusen du finner og spis hele pakken, du vil ikke klare konsistensen etter det :thumbup:

Eller man kan slå ut alle tenna, tror snusen vil slite litt med å sitte ordentlig da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...