NoobCannon Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Vil Opposing fronts fra CD funke viss jeg har kjoeper CoH paa Steam?
HalogenpæreUtenLys Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 (endret) Selv vet jeg ikke, men fra en annen tråd skrev "Intox_neb" dette (om det var til hjelp): CoH er et genialt spill, eneste minuset er den SINNSVAKT langdryge patchingen du må gjennom for å kunne spille multiplayer. Det er den eneste grunnen til at jeg ikke har lagt inn spillet på ny etter oppgradering av OS. Kjøp spillet gjennom steam, så er patching noe du aldri trenger å ha et forhold til Og hvis det er slik at du allerede eier CoH på DVD. Legg CD key til i steam og du har det tilgjengelig der, slipper all patchingen. Endret 9. februar 2009 av HalogenpereUtenLys
NoobCannon Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Skrevet 9. februar 2009 Fant paa gamespot "only some games go onto steam, all or valves retail games and a few others like prey, sin episodes. COH is not supported." http://www.gamespot.com/pages/forums/show_...pic_id=25804586
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå