Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Våre mest lykkede forhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes forholdet jeg er inni nå funker jævlig bra :D Alt klaffer, dama er perfekt, vi kommer godt overens, og hun bor nærme meg ^^, Jeg elsker dama mi rett og slett :love:

Skrevet

Jeg har mitt mest lykkede forhold nå! Vi har snart vært sammen i et år, og jeg har aldri vært så forelsket noengang. Jeg elsker han så utrolig masse, og håper det kommer til å vare lenge! :love:

Skrevet (endret)

Er i mitt mest lykkede jeg og. Forsåvidt mitt første også da, men det går over all forventning. Nyter hver eneste dag med henne :love:

Og jeg som alltid trodde forhold var oppskrytt, der fikk jeg den mitt i fleisen :confused:

Endret av Demantios
Skrevet

Mitt mest lykkelige forhold var fra jeg var 16 til jeg ble 18. Hadde en kjempeherlig dame, greier rett og slett ikke beskrive det. Vi er enda venner, og jeg håper det blir oss i framtiden også:)

Skrevet

Hmm...selvfølgelig vil alle si at det er det forholde de er i nå, som er det mest lykkelige forholde. Fordi de enda ikke har blitt dumpa ;)

Men lenge leve lykkeligheten :D

Skrevet

Det jeg er i nå , herlig jente og alt fungerer , selvsagt er det litt knurring og slikt av å til , men hallo det er jo alltid slikt i forhold. Respekterer værandre og passer på at alt er i orden, tar opp ting med en gang om det er noe. Helt top!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...