Gå til innhold

Hvilket spill skal jeg kjøpe?


Xanman

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp spilt meg lei av Fable 2, og har derfor lyst på et nytt spill til Xbox 360'en min. Jeg likte veldig godt Mass Effect og nevnte Fable 2, og har derfor lyst på enda et RPG-spill. Lost Odyssey og Oblivion er de to jeg vurderer mest, men kom gjerne med flere forslag. Jeg har også lyst på et skummelt spill. Her er F.E.A.R. og Condemned: Criminally Insane de mest aktuelle. Har dere flere forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor folk mener Fallout 3 er så bra. Akkurat blitt ferdig med main quest, og den var utrolig kort.

 

Etter oblivion så hadde jeg mye større forventninger.

 

Man må til å med starte nytt spill for å gjøre de 17 (17!) ekstra sidequestene.

 

Yeey.

Lenke til kommentar

Ish, jeg aner ikke hva slags spill du burde kjøpe. Men jeg kan fortelle deg at jag har tøva bort 175 timer av mitt liv på Oblivion. Og til sammenligning så vil de mest sannsynligvis ikke ta deg mer enn rundt ti timer å klare FEAR eller Condemned. (Det skal sies at LO er et ganske så langt spill det og).

 

Som man ser så er det grenser for hvor mye fornuftig jeg kan tilføye tråden. Men det var sikkert bedre enn ingenting.

Skjønner ikke hvorfor folk mener Fallout 3 er så bra. Akkurat blitt ferdig med main quest, og den var utrolig kort.

 

Etter oblivion så hadde jeg mye større forventninger.

Et av problemene med Oblivion var at det å utforske den store verdenen ikke var givende på noen som helst måte. Dette ... dette har de fiksa i Fallout 3. For der handler alt om å utforske. Skjønner? Flott!

 

Real edit: Er forresten enig i at det er noe tøv det at man ikke kan fortsette etter at man har gjort ferdig main quest-et. Og slutten sånn ellers var ganske så tamme saker.

 

 

(Men når alt kommer til alt så eier The Elder Scrolls: Morrowind begge de spille uansett:P).

Endret av Ferdinanny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...