ceca Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Da pc ble kjøpt fulgte det med ett år med Norton antivirus. Innstalerte den. Nå gikk den ut, og jeg skulle innstallere gratisversjonen til Norton vi dnbnor. Trykte først på at jeg ikke skulle kjøpe videre men ønsket å avinnstallere programmet. Har vært på kontrollpanel og avinstallert i tillegg. Allikavel- når jeg kjører for å innstallere fra banken så kommer denne meldingen opp: "En eldere versjon av Norton Security Suite er alt innstallert. Fjern denne versjonen før du kjører innstallasjonsprogrammet på nytt." Jeg har jo allerede avinstallert denne ! Hva gjør jeg nå? Virusprogramm trenger hun for hun er inne på mange sider som det er virus på. Jeg scanner pc`n jevnlig og får dette fjernet. Pc er fri for virus nå, men jeg vil ikke at hun skal bruke pc før virusprogrammet er oppe og går igjen. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 hei. last ned Norton Removal tool her: http://service1.symantec.com/support/tsgen...c=tranus_con_sl last ned og kjør fila også skru maskinen av og på og maskinen burde være ren for Norton Lenke til kommentar
ceca Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Takk - skal prøve det Lenke til kommentar
ceca Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Det gikk ikke... skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
macgyver1958 Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Det gikk ikke... skal jeg gjøre da? Du kan jo prøve å bruke Windows Install clean up Last det ned fra siden, og kjør det. Bla deg gjennom listen til du finner Norton, slett alt som heter noe med Norton og Symantec. Endret 7. februar 2009 av macgyver1958 Lenke til kommentar
ceca Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Gjorde det, og det hjalp ikke. Fant bare systematic. Får kanskje kontakte kundeservice? Kan de hjelpe meg eler må jeg levere inn pc? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Prøv og kjør Norton Removal Tool en gang til. Lenke til kommentar
ceca Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Ikke rart det ikke går..har skrevet Norton men det er Norman *er blond ja..* finnes det en slik Remove Tool for Norman? var inne på sidene deres men fant ingenting. Endret 7. februar 2009 av ceca Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Fins for norman og ja, den ligg her Lenke til kommentar
ceca Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Takk for link og hjelp. Har fått det til nå, og innstallert nytt antivirusprogram. har noen spørwsmål der, men har startet et nytt emne om det. Tuusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå