Gå til innhold

Overklassen.no - er dette tull?


Flexi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det virker som tull, men har ingen problemer med å tro at det finnes sånne folk, så 100 % sikker er jeg ikke

men det som taler for at det er tull slik jeg ser det,er at det er lagt opp på en veldig barnslig måte. ser man det som står nederst angående facebook adding. hva slags folk legger til slike vilkår?

 

hele opplegget virker så barnlig og ironisk. en annen ting er bare det å ta seg det bryet å lage slik søppel om man får kalle det så.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Er vel bare å ta en whois for å finne ut om siden er tull?

 

Hvor vet dere at det er tull? Hm?

1,5mill i året betyr ikke at man er rik i den forstand,skal man være rik-rik så må man tjene over 5mill i året. helst over 10mill. da er du rik.

Hahaha. Tjener man 1,5 i året har man sikkert råd til å være bilsamler. Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler vet du :)

Lenke til kommentar
Er vel bare å ta en whois for å finne ut om siden er tull?

 

Hvor vet dere at det er tull? Hm?

1,5mill i året betyr ikke at man er rik i den forstand,skal man være rik-rik så må man tjene over 5mill i året. helst over 10mill. da er du rik.

Hahaha. Tjener man 1,5 i året har man sikkert råd til å være bilsamler. Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler vet du :)

joa,men er ikke slik at man kan kjøpe seg lamborghinier. skatter og avgifter stripper deg for over 50% av din bruttoinntekten.

Lenke til kommentar
Ingen som legger merke til at han som regel sitter i helt vanlig stue-stol og ikke viser seg frem andre plasser i det såkalte godset?

 

Pøh. Han ligger jo i solariet, sitter i boblebassenget og står masse foran speilet i den classy entreen sin. Det finnes ikke tvil i mitt hjerte om at dette er autentisk.

Å, beklager. La ikke merke til disse bildene, så dette endrer jo alt. Nå er jeg overbevist om at dette er ekte vare

Lenke til kommentar

behøver ikke å være bilder fra hans "gods",kan bare være fra en salong eller et hotell ol. ifølge hva jeg har sett så har faren han en årsinntekt på MINIMUM 10mill. ved tanke på å få en bentley i 20års presang som koster 1,5mill+. men det kan og bare være forskudd på arv han har fått.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Det er også flaut å gå på mekken , foreldre presser barna til å velge allmenn.

Så bare ironi er det ikke.

Værste jeg har hørt..Jeg bor i Bærum og har aldri hørt noe om det der. Er så sinnsykt mye fordommer mot Bærumsfolk at det er helt sykt. Er som alle andre steder enkelte områder hvor det bor folk som er rike og snobbete, men er så langt ifra alle som er sånn..

Lenke til kommentar

"Har fått modelltilbud fra bl.a. Calvin Klein"

støgge lille spjæling, han kan da umulig ha fått det.

 

får faktisk lyst å gi han en liten dose juling :(

 

edit: "Pappa er nådeløs mot fagforeningene, og fikk til og med Yngve Hågensen til å begynne å gråte en gang"

vet ærlig ikke hva jeg skal si.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar
Jeg vil ha bevis. Bevis, sier jeg!

 

Litt i tvil om jeg skal poste dette, siden å se hvor mange som tror det er ekte er omtrent like morsomt som selve siden.

 

At overklassen.no er registrert på et enkeltmannsforetak med adresse på en studenthybel i Bergen er iallefall et sterkt indisium :)http://www.norid.no/domenenavnbaser/whois/...1&sok=s%F8k

 

Og samme enkeltmannsforetaket står bak Appelsinen Web Design, som det linkes til under "phete linker" på overklassen.no

 

Det finnes heller ingen "Ferner-Fredriksen" verken i skattelistene på nett eller telefonkatalogen.no

 

Fortsatt overbevist om at det er ekte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...