Gå til innhold

Hva skjer med meeter.no?


Anbefalte innlegg

Det er da vitterlig ikke Hardware.no sin feil. Om noe, bør du ta det opp med Prisguide.no, som leverer tjenesten. ;)

 

Enig med deg etter å ha sjekket litt. Siden jeg har brukt Hardware.no siden de startet opp, så antok jeg at HW og prisguiden fortsatt var 100% integrert og driftet av samme firma.

 

Ser nå at det ikke lenger er tilfelle, og får da sende en epost til Prisguide.no og ikke Hardware.no hvis jeg velger å klage på at Meeter.no er sterkt tilstede i prisguide.no samtidig som de ikke følger opp kunder i det hele tatt :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også problemer med Meeter.no

 

Jeg leverte 2stk harddisker tilbake pga feilkjøp i november 2008. Etter 1mnd tok jeg kontakt for å høre når jeg kunne forvente å få pengene tilbake, (1370,-)

Det tok nesten 1mnd før jeg fikk svar (tidlig i januar 2009)

 

Dette skrev de til meg;

 

Hei!

 

 

Har du et sendingsnr på din retur, så skal dette sjekkes ut.

 

 

 

Håper dette var svar på din henvendelse.

 

 

 

// meeter.no

 

Jeg sendte svar tilbake med engang, sendte ved kontonummer og sporingsnummeret, og opplyste at varen var sendt fra meg 15.11.2008 og utlevert hos dem 19.11.2008.

 

Det tok nesten 1,5mnd før jeg fikk svar tilbake, da fikk jeg dette:

 

Hei!

 

Grunnet stor arbeidsmengde og sykdom blant medarbeidere hos oss, har

dessverre noen mailer kommet feil ut, vi beklager dette.

 

Kan du oppgi siste status og evt sendingsnr om pakken er sendt i retur,

så skal dette ordnes opp i raskt.

 

Hører fra deg igjen og beklager på det sterkeste denne ventetiden som

feilaktig har skjedd.

 

// meeter.no

 

Litt uti midten av mars hadde jeg enda ikke sett snurten av pengene, og jeg begynnte å etterlyse pengene på ny... har ikke fått et eneste svar tilbake...

 

Jeg har sendt flere hendvendelser tilbake direkte på mail, og via kontakt oss på hjemmesiden deres.

 

Det er ganske horribelt sånn som dem oppererer, at det er ingen hentydning til dette på nettsiden deres..det virker nesten som dem prøver å få inn mest mulig før de kan gå til skifteretten med cash til kreditorene sine...

 

Noen som har hørt noe fra dem i det siste?

Endret av t0ffluss
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Etter svaret jeg fikk sist har jeg ikke hørt en pukk.. Jeg har sendt 4 mailer til dem nå uten et eneste svar!

 

Har sendt saken videre til Forbrukerrådet.

 

Sjangseløst Meeter! Jeg anbefaler INGEN å handle der lengre, de har MYE å bevise før de får tilliten tilbake. :hrm:

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Etter svaret jeg fikk sist har jeg ikke hørt en pukk.. Jeg har sendt 4 mailer til dem nå uten et eneste svar!

 

Har sendt saken videre til Forbrukerrådet.

 

Sjangseløst Meeter! Jeg anbefaler INGEN å handle der lengre, de har MYE å bevise før de får tilliten tilbake. :hrm:

 

 

Rettelse, fikk tak i Torfinn Alexander Tvete ved å søke ham opp på proff.no, deretter fant jeg mobilnummeret til en av hans "associates".. værste av alt, Torfinn sendte meg melding og lurte på hva det gjaldt.. deretter hadde jeg mobilnummeret hans.

 

Etter litt trusler om politi anmeldelse og forbrukerrådet fikk jeg beskjed at pengene vil bli satt inn snarest. Fikk pengene et par dager før meeter.no ble tatt av dage..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...