Gå til innhold

[Løst]Hvordan slette innlegg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan alltids trykke på "!RAPPORTER" og legge inn en begrunnelse til hvorfor du vil ha innlegget fjernet.

På denne måten vil en moderator etter hvert fjerne innlegget. :)

Skrevet
Okay =)

så jeg må kontakte en moderator da? hvir jeg ikke rapporterer det da

Når du rapporterer et innlegg så får vi moderatorer beskjed om hva du ønsker deg med innlegget og hvorfor du vil ha det fjernet :)
Skrevet
Okay =)

så jeg må kontakte en moderator da? hvir jeg ikke rapporterer det da

Når du rapporterer et innlegg så får vi moderatorer beskjed om hva du ønsker deg med innlegget og hvorfor du vil ha det fjernet :)

Okay ;D det er fint

Skrevet

Det er ikke dermed sagt at du FÅR slettet innlegget. Det spørs på hvor relevant det er for andre. Som i dette tilfellet, så er det ingen spesiell grunn til at vi skal fjerne et innlegg, og derfor gjør vi det heller ikke.

For å få noe fjernet, så kan det f.eks være at ved at innlegget får stå, så kan du oppleve noen negative følger etc.

Skrevet

Ser ikke hvorfor man skal kunne slette sine egen poster. Hvis de er så ille så burde man ikke lagt de ut i første omgang. Det eneste som skal slettes er det som kommer konflikt med retningslinjene.

Skrevet (endret)

Et forum jeg var på for et par år siden hadde denne funksjonen. Ble til tider totalt kaos i diskusjonen. Brukere som fikk litt negativ tilbakemelding på utsagn slettet poster osv.

Endret av Mimir
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...