Gå til innhold

Perfekt sirkel riper i mine to nye spill :P


gamerman

Anbefalte innlegg

Hei

 

Mine to nye spill "Skate 2" og "Gears of War 2" har fått en perfekt sirkel ripe på samme sted hver. Disse ligger ca 1 cm fra den runde sirkelen med hull i spillet xD . I en stund spilte jeg Gears of War 2 med xbox'en stående. Men etter som jeg tenkte litt på det så slo jeg den av også satt den ned "liggende"

 

Har lest litt om dette og lurer på om jeg er skyldig i noe selv eller om det er min xbox 360 sin skyld. Jeg har versjonen: Halo Edition 20 gb.

 

Det jeg har gjort er:

 

Innstallere spill på harddisk

 

 

Min Xbox 360 står plantet på parket gulv og ikke noe tv bord. Kan det hende seg slik at xbox'en riper hvis man går forbi den? Har noen som går litt tungt her i huset eller virker som det ihvertfall xD

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hørt at det skal være en feil med Xbox, at den kan lage riper i spilla om den blir flytta på eller om store vibrasjoner er i nærheten.

 

Jeg satt i en dvd og flyttet xboxen masse, samt gikk rundt der ganske hardt. Ingen riper i det hele tatt. Kan det hende at jeg forveksler med dobbelt lag dvd? Fordi det er helt ytterst på cden en slik spiral rundt hele også ca 1 cm fra midten. Dette er på begge spillene

Lenke til kommentar

Det er nok enkelt å greit at du har snudd på xboxen mens spelet har "spunne". det står ein eigen advarsel på at dette vil føre til riper i diskane.

Gjorde dette sjølv med Guitar hero 2 spelet mitt.

 

 

Edit:

Vil berre nevne at det og var ein 100% rund sirkel.

Dette fordi leseren blir dyttet inn mot disken og lager ripen.

Endret av Heize
Lenke til kommentar
Det er nok enkelt å greit at du har snudd på xboxen mens spelet har "spunne". det står ein eigen advarsel på at dette vil føre til riper i diskane.

Gjorde dette sjølv med Guitar hero 2 spelet mitt.

 

 

Edit:

Vil berre nevne at det og var ein 100% rund sirkel.

Dette fordi leseren blir dyttet inn mot disken og lager ripen.

 

Nei men jeg har ikke snudd den mens spill var i. Jeg slo av xboxen også snudde den :S

 

Ellers er står den igjen på gulvet og det gir vibrasjoner når folk går forbi.

post-21058-1233881930_thumb.jpg

 

Vanskelig å se, men en slik runding der jeg lagde to piler er det helt likt på begge spill. Samt helt ytterst på disken.

Lenke til kommentar
Jepp, det er akkurat den sirkelen jeg ser på mine spill også.

Og ettersom det også var slik på et forseglet spill som jeg nettopp åpnet for å sjekke, så regner jeg med at det skal være slik :)

 

okay! Høres flott ut :D da kan jeg spille igjen uten bekymringer.

 

Ser du også en heeelt ytterst på platen?

Lenke til kommentar
Jepp, det er akkurat den sirkelen jeg ser på mine spill også.

Og ettersom det også var slik på et forseglet spill som jeg nettopp åpnet for å sjekke, så regner jeg med at det skal være slik :)

 

okay! Høres flott ut :D da kan jeg spille igjen uten bekymringer.

 

Ser du også en heeelt ytterst på platen?

 

 

Sjekket igjen og kan såvidt se en sirkel helt ytterst også.

Og dette er som sagt på et spill jeg åpnet i går og har ikke vært i maskinen :)

Lenke til kommentar

Har flyttet boksen flere ganger mens den har stått på med spill inni... har ikke skjedd en dritt! Å det med at spillene blir ripet opp fordi boksen står på gulvet og noen går forbi er bare tullball! Er nok noe med selve boksen som gjør det..

 

Ser at det er flere som må lese litt før man svarer ;-)

Endret av The StigMeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...