Gå til innhold

HTC Touch HD - Avvisning av samtaler

kbn

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg opplever stadig at når jeg mottar en telefonsamtale mens jeg bærer min HTC Touch HD i lommen, avviser jeg samtalen i det jeg skal ta telefonen opp av lommen.

Jeg berører med andre ord nederste høyre hjørne på telefonen.

Noen som har erfaring med det samme, - og som har en løsning på problemet?

Endret av kbn
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Trykk på linken jeg satte på navnet. Du trenger ikke å kjøpe det. Når du ikke betaler for det, får du opp en melding, med at den ikke er aktivert enn ca 1-2 ganger om dagen.

Programmet er fullstendig, selv om du ikke kjøper det. Det er kun aktiveringsmeldingen som sagt, som forteller deg at du slipper denne meldingen, hvis du betaler for det, og teller ned fra 10 sek. Denne meldingen kommer ikke fram ved mottak av samtaler..

Endret av GbNoR
Skrevet
Trykk på linken jeg satte på navnet. Du trenger ikke å kjøpe det. Når du ikke betaler for det, får du opp en melding, med at den ikke er aktivert enn ca 1-2 ganger om dagen.

Programmet er fullstendig, selv om du ikke kjøper det. Det er kun aktiveringsmeldingen som sagt, som forteller deg at du slipper denne meldingen, hvis du betaler for det, og teller ned fra 10 sek. Denne meldingen kommer ikke fram ved mottak av samtaler..

Takk for gode råd.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...