Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

11 og 15 år, går det?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fin regel: (Din alder/2)+7= minimumsalder du kan date ^^

 

Jeg er syk, som tenker slik, men det funker :D

 

Ja. 90/2=45

45+7=52...fortsatt 38 år forskjell.

det der er en regel som funker når man er ung, ikke barn og gammel.

20 år f.eks blir med en på 17.

27 blir med en på 20.5.

virker riktig det gjør det ikke?

 

Tenker man kjærlighet ja, men på papiret blir det litt for grove tall.

Lenke til kommentar
Du tog han ikkje ser eg. Det var en kommentar på hvor flyktig "kjærlighet" er som ungdom.

Jeg er sammen med ei som er fjorten, og slipper et slikt fjortis forhold, og glad er jeg for det ^^,

 

Hørt et verre skrekk eksempel fra ei jeg kjenner: Hun var 11, Gutt som prøvde seg 18 ;)

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Aldersforskjell på 4 år er ikke så mye, ihvertfall når begge har passer 20.

 

Derimot snakker vi her om at begge er barn, en bare mindre utviklet enn den andre, i en kritisk periode utviklingsperiode. Opptrår den eldeste feil (og "klokkeste" ?) da, så risikerer man å påføre negative "kjærlighets" erfaringer barn ikke er så flinke til å forstå.

 

Konklusjon: La vær!

Endret av Spartan
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

ikke no kjærlighet er kjærlighet her ass. 11 år gammel, er du gal? Det er bare sykt. Nei, nei og atter nei. Det er STOR forskjell mellom 11 - 15 og 15-17(18) år gammel. Det er egentlig bare sykt og ekkelt. Du er bare gal hvis du blir sammen med henne. 11 år gamle jenter burde heller ikke tenke så mye på gutte vel?..at de skal bli sammen med en hårete 15 år gammel gutt?..Ærlig, jeg blir bare irriteret når jeg får høre noe sånn.t

Lenke til kommentar

Altså, når det gjelder hvilken aldersforskjell som er creepy eller ei, så benytt deg av denne flotte regelen:

 

[din alder]/2 + 7 = [minimum ikke-creepy du kan være med]

 

Denne gjelder vel kanskje ikke før en er 17-18 da, men. :)

 

Edit: ser det er nevnt før ja.. Typisk.

Endret av SiMoB
Lenke til kommentar
(...) Alder er bare et tall, ingen hindring.

Si det til en mann i 40åra du, så får vi se om han får brukt det til sin fordel i retten senere :)

 

Alder ER mer en tall. Det er en grunn for at vi har aldersgrenser og slikt.

 

11 og 15 år er en uakseptabel aldersforskjell! Må vente noen år før du med god samvittighet kan kjøre på her, selv om begge er under den seksuelle lavalderen.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Kamerat, vent til ho er 17 og du er 21!! :p

 

Det er egentlig en liten grense som går omtrent ved overgangen tiende klasse/første videregående. Det er inget problem, hvertfall fra mitt ståsted, at en 17-åring dater en 20-åring. Det er større problem at en 15-åring dater en 18-åring, eller en 11-åring en 15-åring.

 

Kan du begrunne det?

De fleste jenter fra 15 og oppover er faktisk like voksne som gutter rundt 17-18 alderen.

Lenke til kommentar

"er det gress på matta kan man spille"

en 15-åring har det, en 11-åring har vel ikke det.

 

derfor er det ikke akseptert, selv om det ikke er de ekstreme forskjellene i antall år, men det er stor forskjell i utvikling, både psykisk og fysisk.

 

f.eks 18 og 15 kan ligge på ca samme nivå både psykisk og fysisk, så det er mer akseptert.

Lenke til kommentar

Hei alle sammen!

 

Jeg liker en dame som er litt eldre enn meg, jeg ser henne hverdag og snakker litt med henne hverdag. Hver gang jeg møter henne så ser henne på meg som... (du skjønner sikkert). Og når jeg snakker med henne så snakker hun lavt til meg men til vennene mine så snakker hun mer normalt. Og da lurer jeg på om hun liker meg, eller hvordan vet jeg at henne liker meg? Burdte jeg gi henne tlf nummeret mitt? Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...