Gå til innhold

Flere som har hatt store problemer med netshop.no?


Anbefalte innlegg

Ok nå begynner jeg å bli rimelig lei netshop!

 

Har laget en post tidligere angående et skjermkort som jeg hadde som vare gåent.

Etter om å men så sendte jeg det inn.

Nå er det bare 6 måneder siden jeg sendte det inn, nermer seg 7!

 

Har blitt mange mails fram og tilbake om hva som er problemet, i en av de senere mailene de har sendt til meg sa de at jeg skulle sende inn kortet så skulle de se på det!

Men jeg har da for f**** sendt inn det kortet for flere månedere siden!

 

jeg svarte på en pen måte å sa at det er vanskelig å få sendt inn kortet siden dere allerede har hatt det i mange månedere og jeg har aldrig fått det tilbake!!

 

Flere som har att problemer med netshop?

 

Så siste mail jeg fikk som var den 03.01.09 sa de at jeg skal få et nytt kort tilbake vist de har mistet det, men de ba om sporingsnr. (men det har jeg jo kastet siden jeg ikke har noen fordømrade pakke å spore, den ligger jo bare til de i flere måneder!)

 

Jeg har sendt de 2 mailer siden den gang har enda ikke fått tilbake svar!

 

Sorry klaginga men er rimelig lei nå siden jeg har brukt et GF 6600 kort i mellom tiden i stede for et 8800 kort!!!

Endret av Maxiraze
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har du kastet sporingsnummer kan du skylde deg selv.

 

Egentlig ikke.

Kommer det fram i korrespondansen med Netshop at saken er under behandling og at de undersøker kortet så sier dem jo selv at de har kortet og sporingsnummer skal ikke være nødvendig.

 

Så det trådstarter bør gjøre er å sende tilbake denne korrespondansen .

Lenke til kommentar

Jeg bestilte ram og tv-kort fra Netshop 29.12.09.

 

Sendte mail for noen dager siden og spurte hva som skjer, de hadde problemer med å få kort fra levrandør. Dette selv om de hadde et kort på fjernlager.

Spurte om de kunne sende rammen med en gang men, at jeg fortsatt ventet på tv-kortet.

Det gikk ikke ann da det var benyttet kredittkort og man kunne ikke endre kjøpet pga. dette. Siste mail jeg sendte har ikke blitt besvart.

 

Hadde ikke forventet slik behandling av Netshop, mulig jeg var uheldig med saksbehandler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Sendte mail for noen dager siden og spurte hva som skjer, de hadde problemer med å få kort fra levrandør. Dette selv om de hadde et kort på fjernlager.

Fjernlager er vel leverandør... og lagerstatus er ikke til til å stole på, ei heller forventet ankomstdato. Noe som er felles for alle nettbutikker.

 

Leverte inn en greie til netshop oktober 08, har ikke hørt noe (annet en en mail hvor de bekrefter å ha mottatt vare). Som de fleste nettbuttiker er de kjappe til å ta betaling, men heller treige med alt annet.

 

Summa summarum er jeg ikke mer misfornøyd med NetShop enn med de andre nettbutikkene jeg har forsøkt. Med ett unntak: ddmr.no (men her kan jeg møte opp i egen person å plage livet av dem om de ikke oppfører seg pent)

Lenke til kommentar

Sendte en defekt strømforsyning til Netshop for snart en måned siden, har ikke hørt noe fra de siden. Har sendt mail to ganger og spurt hvordan det går, men ikke fått noe svar.

 

Har søkt litt på forumet og det ser ut til at det er flere som har opplevd lang ventetid og dårlig tilbakemelding på retur hos Netshop.

 

Håper ikke det tar 6 måneder før de sender den tilbake...

Lenke til kommentar
Siden du har kastet sporingsnummer så har du vel mottakskvittering fra Netshop?

Man kaster jo ikke det eneste beviset man har på at man har sendt inn varen.

Mottakskvittering? er det den mailen som sier at de har fått kortet?

 

har du kastet sporingsnummer kan du skylde deg selv.

 

Hvor står det at vist du mister/kaster sporingsnummeret kommer vi til å rote bort kortet ditt å du vill ikke få flere mailer fra oss, so fuck off!

 

Jeg har iaf ikke sett det noen plasser, men er godt mulig det står med liten skrift en plass :D

 

Kommer litt uklart fram, har du fått beskjed i noen av mailene at de faktisk har mottatt eller jobbet med kortet?

Ja sorry er generelt dårlig til å forklare ting :D

 

Men jada har det, men de sa at de har testet kortet og at de ikke fant noen feil.

Så jeg klaget på at det må være feil siden at det funker helt fint med det gamle skjermkortet mitt.

Så fikk jeg mail om at de kunne gjerne teste kortet og vist de fant feil på det så skulle jeg selvfølgelig få nytt (eller noe i den duren)

Men så er vi tilbake til det at de faktisk har fått det skjermoortet for lenge lenge siden, de har til og med testet det.

 

Kan sikkert vise dere mailene fra de vist dere vil ha bevis på det :D

Lenke til kommentar
Hvor står det at vist du mister/kaster sporingsnummeret kommer vi til å rote bort kortet ditt å du vill ikke få flere mailer fra oss, so fuck off!

 

Jeg har iaf ikke sett det noen plasser, men er godt mulig det står med liten skrift en plass inv_biggrin.gif

 

Hørt om at det er lov å bruke hodet? Men jeg ser du ber folk som forsøker å hjelpe deg om å "fuck off" så du er kanskje ikke vant til det.

Lenke til kommentar

Jeg har bestillt flere ganger fra Netshop. Tre ganger har jeg fått deffekte varer. ALLE disse gangene jeg har tatt kontakt med dem har de vært utrolig hjelpsomme og til og med sendt ut ny vare før de har fått deffekt vare i retur. Som ellers i verden, sparer du på sendingsnummer, ordrenummer og skriver ned all kontakt du har hatt med dem slik at du kan refferere til dette samt er klar og tydelig i forklaringen av problemet så løser det meste seg veldig fint. Det er heller ikke til å stikke under en stol at det på netshop som så mange andre steder jobber virkelige mennesker som tar i mot henvendelsene dine. Man kommer mye lenger med en trivelig tone enn en "fiks dette NÅ!" holdning. Jeg mener ikke at dette er skjedd i dette eller andre tilfeller som reffereres til, men det er et generellt råd som gjelder i all kontakt med kundebehandlere. Lykke til!

Endret av Dorg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...