Gå til innhold

Elendig kundeservice av Pcutstyr.no


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan bekrefte at PCutstyr.no er i fare for å gå konkurs. Har dette fra sikre kilder!

 

Dritt, da ser jeg vel ikke snurten av spenna jeg betalte og brukte angreretten på, ikke rart de ikke svarer på mail eller tar telefonen når de ikke har penger til å betale tilbake 350 kroner en gang!

 

Dette er bare spekulasjoner, men... er pcutstyr konkurs nå? På tide, om du spør meg.

 

Sjekk nettsidene dems:

 

På grunn av driftstekniske problemer er det pr. i dag dessverre ikke mulig å bestille varer.

 

Vi beklager ulempene dette medfører og kommer med ny stauts så snart som mulig.

 

Vårt hentelager er for øyeblikket dessverre ikke åpent!

Drifttekniske problemer er en ting, men det faktum at folk ikke er på jobb - og hentelageret er stengt, lover ikke bra.

 

Det er meget mulig jeg tar feil, og de med kilder må gjerne utfylle med mer info.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Sikre kilder" postet av en forumbruker kan uansett ikke ses på som annet enn løse rykter. Det er ikke mulig for andre å vurdere hvor sikre disse kildene er.

Skrevet

Forsøkte for morro skyld å ringe dem idag også. Nå er det ikke "intern opplæring" lenger de bruker som unnskydning, nå har de kapasitetsproblemer.

 

En stor vits hele greia!

Skrevet (endret)

eg sitter i samme båt som Existence, retur pakken eg har sendt til dem med defekte harddisker er ikke blitt hentet av pcutstyr. Noen som har en ide om hvor disse kan bli sendt inn ?, dem døde etter 4 mnds bruk . Diskene er Samsung SpinPoint F1 500GB.

 

 

 

 

De har nå hentet pakken min med defekte disker . Så noe er i gjære i alle fall . :)

Endret av AndrewL
Skrevet
retur pakken eg har sendt til dem med defekte harddisker er ikke blitt hentet av pcutstyr.

Skal du kanskje likså godt være glad for :hmm:

 

- Hadde de først forsvunnet inn i et evt. konkursbo, er det vel ikke enkelt å få noe ut derfra igjen (selv om man muligens har rett til det, på papiret)

 

Er dog ikke sikker på hvordan Posten håndterer pakken hvis uavhentet. Mulig det koster ekstra hvis de skal returnere den(?)

Skrevet
Forsøkte for morro skyld å ringe dem idag også. Nå er det ikke "intern opplæring" lenger de bruker som unnskydning, nå har de kapasitetsproblemer.

 

En stor vits hele greia!

 

Om de ikke kan opplyse om de faktiske forhold som råder blir latterlig. Å dra hvite løgner som unnskyldninger skaper bare mer trøbbel for dem.

Skrevet

Siden vi ikke har noe annet enn såkalte sikre kilder postet av en tilfeldig forumbruker å bygge noe som helst på, er det kanskje litt tidlig å beskylde PCutstyr for løgner.

Skrevet

Nå har de oppdatert deler av meldingen på forsiden;

 

"Vi arbeider på spreng for å løse situasjonen og dessverre medfører også økende henvendelser at vi ikke klarer å være à jour på kundesenteret. Vi regner med å være à jour i løpet av neste uke, samt at alle henvendelser da er besvart."

 

Altså, muligens à jour neste uke. Virker som vi da kan avblåse spekulasjon om konkurs? :thumbup:

 

Har i allefall vondt for å tro de vil skrive slikt hvis det er "ren løgn" :)

Skrevet

Konkurs eller ikke. Jeg fatter ikke hvordan det er mulig å sette seg selv i en slik situasjon. Enorme tap; penger og ikke minst ufornøyde kunder. Hvordan er det IKKE mulig å hente pakker fra kunder som sender ting i retur f.eks.? Man trenger ikke noe driftsteknikk for å hente en pakke. Man får kanskje ikke registrert den inn i et system, men man kan i det minste hente den, sette den på et lager og registrere den inn når systemet er oppe igjen.

Skrevet (endret)
Konkurs eller ikke. Jeg fatter ikke hvordan det er mulig å sette seg selv i en slik situasjon. Enorme tap; penger og ikke minst ufornøyde kunder. Hvordan er det IKKE mulig å hente pakker fra kunder som sender ting i retur f.eks.? Man trenger ikke noe driftsteknikk for å hente en pakke. Man får kanskje ikke registrert den inn i et system, men man kan i det minste hente den, sette den på et lager og registrere den inn når systemet er oppe igjen.

 

Kan forsåvidt være en kombinasjon av faktorer :

 

Ansatte på ferie.

Sykdom blandt de som ikke er på ferie.

 

Forsåvidt finner jeg situasjonen merkelig.

Endret av Malvado
Skrevet

Hvis man driver butikk så har man ikke råd til å la den være stengt slik som pcutstyr.no har vært i en periode. Situasjonen for pcutstyr er nok veldig kritisk og det hele dreier seg nok om mangel på penger til å kjøpe inn varer.

Skrevet
Situasjonen for pcutstyr er nok veldig kritisk og det hele dreier seg nok om mangel på penger til å kjøpe inn varer.

Vet ikke det, for Pcutstyr har ikke eget varelager, men viderebestiller fra grossist(Norek osv.) alt det kundene skal ha etterhvert som ordrer kommer inn.

Skrevet
Da har iallefall en hentet Mitt defekte skjermkort, og jeg håper det er PCutstyr

 

Jeg kan bekrefte at de er "back in business", for nå behandles min garantisak.

 

- kjbu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...