Gå til innhold

Elendig kundeservice av Pcutstyr.no


Anbefalte innlegg

ganisasjonsnummer: 986 133 488

Navn/foretaksnavn: EURO IT AS

Organisasjonsform: Aksjeselskap

Forretningsadresse: Rolvsøyveien 201

1617 FREDRIKSTAD

Kommune: FREDRIKSTAD

Postadresse: -

E-postadresse: -

Internettadresse: -

Telefon: 69 30 77 77

Mobil: -

Telefaks: -

Registrert i Enhetsregisteret:

 

10.10.2003

Stiftelsesdato: 06.10.2003

Daglig leder/ adm.direktør:

 

Torfinn Alexander Tvete

Næringskode®: 51.840 Engrosh. med datamaskiner, tilleggsuts. til datamask. samt progr.vare

Sektorkode:

 

710 Private foretak med begrenset ansvar (aksjeselskaper mv.)

Også registrert i:

 

Foretaksregisteret

Merverdiavgiftsmanntallet

NAV Aa-registeret

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man kun søker etter pcutstyr:

 

Organisasjonsnummer: 982 542 413

Navn/foretaksnavn: PCUTSTYR Tvete

Organisasjonsform: Enkeltpersonforetak

Forretningsadresse: Veidebakken 16

1670 KRÅKERØY

Kommune: FREDRIKSTAD

Postadresse: Postboks 894

1670 KRÅKERØY

E-postadresse: -

Internettadresse: -

Telefon: -

Mobil: -

Telefaks: -

Registrert i Enhetsregisteret: 30.10.2000

 

Stiftelsesdato: -

Innehaver: Torfinn Alexander Tvete

 

Næringskode®: 74.400 Annonse- og reklamevirksomhet

Sektorkode: 790 Personlig næringsdrivende

 

Firmaet pcutstyr er enkeltforetak, men Euro It er et a/s.

 

Også står det:

pcutstyr.no er en avdeling av Euro IT AS, med organisasjonsnr NO986133488MVA

 

Det vil si at de viser til org.nr til Euro It og ikke for pcutstyr.

 

Jeg syntes dette virker litt rart ut jeg.

Hadde Euro-It eid pcutstyr, så hadde de også stått som eier... Eller?

Lenke til kommentar
Tja, vi får se om de åpner igjen mandag i løpet av uka, skjer ikke det så tror jeg nok de er konkurs.

Hadde de vært konkurs, så ville de vel informert om det istedenfor? De lurer ingen på å ikke si sannheten. Men det kan hende de prøver å kjøpe seg tid, ved å prøve å få til en avtale, et lån eller lignende da.

 

Er det noen norske nettbutikker som selger datating som det i hele tatt går bra med for tiden? Jeg føler at alle har røde tall...

Lenke til kommentar
Tja, vi får se om de åpner igjen mandag i løpet av uka, skjer ikke det så tror jeg nok de er konkurs.

Hadde de vært konkurs, så ville de vel informert om det istedenfor? De lurer ingen på å ikke si sannheten. Men det kan hende de prøver å kjøpe seg tid, ved å prøve å få til en avtale, et lån eller lignende da.

 

Er det noen norske nettbutikker som selger datating som det i hele tatt går bra med for tiden? Jeg føler at alle har røde tall...

 

http://www.pcmax.no/

 

Du vet hva som skjedde med de? Skifte av server var det nok i alle fall ikke.

Lenke til kommentar
http://www.pcmax.no/

 

Du vet hva som skjedde med de? Skifte av server var det nok i alle fall ikke.

Var det et retorisk spørsmål? Isåfall: Nei? hva skjedde med de?

 

Synd om de går konk, de er nærme.

Nja... jeg vet ikke helt om jeg synes det er så synd. Jeg bor nærme hentelageret dems, og brukte de mye før. Men nå i det siste (1-2 år) synes jeg både utvalget, prisene, service og lojalitet ovenfor kundene dems har falt drastisk.

 

Nå bruker jeg bare Netshop i stedet. Hentelager 2 kilometer unna PCutstyr. Bedre utvalg og stort sett billigere - men jeg betaler heller mer for en vare enn å få dårlig service.

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar
http://www.pcmax.no/

 

Du vet hva som skjedde med de? Skifte av server var det nok i alle fall ikke.

Var det et retorisk spørsmål? Isåfall: Nei? hva skjedde med de?

 

Synd om de går konk, de er nærme.

Nja... jeg vet ikke helt om jeg synes det er så synd. Jeg bor nærme hentelageret dems, og brukte de mye før. Men nå i det siste (1-2 år) synes jeg både utvalget, prisene, service og lojalitet ovenfor kundene dems har falt drastisk.

 

Nå bruker jeg bare Netshop i stedet. Hentelager 2 kilometer unna PCutstyr. Bedre utvalg og stort sett billigere - men jeg betaler heller mer for en vare enn å få dårlig service.

 

De gikk konkurs men i steden for å skrive det skreiv de serverbytte...

Lenke til kommentar
Nja... jeg vet ikke helt om jeg synes det er så synd. Jeg bor nærme hentelageret dems, og brukte de mye før. Men nå i det siste (1-2 år) synes jeg både utvalget, prisene, service og lojalitet ovenfor kundene dems har falt drastisk.

 

Nå bruker jeg bare Netshop i stedet. Hentelager 2 kilometer unna PCutstyr. Bedre utvalg og stort sett billigere - men jeg betaler heller mer for en vare enn å få dårlig service.

 

Joda, ser den siden veldig godt! Hver(!) gang jeg har handlet der, så har de åpnet hentelagret 15-25 min for seint! Har vel hentet varer der en 10-12 ganger. Men har ikke handlet der på ett års tid, så kan vel egentlig være det samme. Gutta bak disken der kunne LITE! De har blitt dyre og service er ett helvetet. Men att de ligger veldig nærme er fremdels deilig.

Lenke til kommentar

@snillekim: Et AS kan ikke eie et enkeltmannsforetak. PCutstyr er ellers det personlige foretaket til PCutstyr.no sin daglige leder (også Euro It AS sin). Etablert i 2000, garantert for å skaffe seg domenet.

 

Det du eventuelt skulle søkt på var PCutstyr.no AS, som er et selskap 100 % eigd av Euro It AS. Og så er det bedre å bruke proff.no, da får du også regnskapsdata og roller. Du vil her se at det er et 100 % familieeid selskap.

 

Her ser man at Euro It AS/PCutstyr.no har relativt moderate resultater. Særdeles moderate, så økonomiske problemer kan ikke utelukkes i dagens situasjon.

Lenke til kommentar

Jeg fikk også et defekt Skjermkort av pcutstyr.no

 

Sendte det tilbake til dem, og det kom på postkontoret i Fredrikstad

28.01.09 09.42 ANKOMMET POSTKONTOR

 

Varen er ikke hentet av PCutstyr, eller det er iallefall ikke signert på pakken

 

Jeg bestillte også et tilsvarende produkt den 28 januar, og den er fortsatt til godkjenning.

 

Siste mail jeg fikk fra dem var 28januar, og etter det har jeg sendt 2 stykk mail til 2 forskjellige mail adresser hos dem.

 

De siste dagene har telefonen deres vært vært av, pga internt oppgjør, opplæring, vanskelig å høre hva han sier, og nå var det en annen unnskylding de hadde.

 

Dette er tragisk, at de verken henter, sender utstyr, eller svarer på kundeforespørsler!

Lenke til kommentar
Samme her. Får ikke tak i de lengre. Istedet for å ta med saken til Forbrukerrådet, bør jeg kanskje heller vente?

Men om de ikke svarer på brev, epost eller telefon lenger, så vil de ikke svare forbrukerrådet heller. Og da blir FTU siste utvei. Men hva hjelper det om det ikke er mer penger i nettbutikken som kanskje ikke vil eksistere lenger?

Nå tar jeg muligens sorgen på forskudd for mange her.

Lenke til kommentar

Har selv en garantirep. inne hos PCUtstyr. Et defekt grafikkort som de har hatt i 3 uker nå, og de er komplett umulig å få fatt i.

 

Jeg holder en knapp på at han ikke får kjøpe varer fra sine leverandører og/eller avvikler firmaet. Hvis ikke hadde han i det minste tatt i mot ordrer på gamlemåten (telefon).

 

Og kanskje hans ansatte har sluttet i protest pga manglende lønn (hvis pengesekken er tom).

Dette blir jo kun spekulasjoner :cool:

Lenke til kommentar

Samme historien her med garantisak. Defekt skjermkort sendt for over 2 måneder siden. Ingen svar eller respons fra Pcutstyr på eposter. Jeg er nok for lat/desillusjonert til å gjøre noe mer med dette annet enn å annse pengene/kortet for tapt.

 

Det triste er at jeg kjøpte det til sønnen til en kompis. En 17åring uten skjermkort er som en tiger i bur.... Gretten og sur. Jeg fikk heldigvis kjøpt erstatningskort på demovarer til Komplett til en billig penge slik at 17åringen får spille WOW hele natta til foreldrenes store fortvilelse... :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...