Gå til innhold

IR på panasonic px81


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er sant. Når kjøleskaper kicker inn så hører jeg ikke bråket. og heller ikke så mye under tvtitting. men når kjøleskapet slutter å bråke og det er stille så hører jeg svak uuuuu på 2.5- 3 meters avstand. da er det ingen støy i rommet what so ever

 

Da er det ikke snakk om rare lyden...

Trolig vil du vende deg til den i løpet av kort tid. Da jeg fikk den nye dekoderen så ble jeg meget sur av hardiskstøyen, men nå enser jeg den ikke lenger og jeg har bare hatt den noen dager.

 

Det virker som du konsentrerer deg veldig om bildet, lyden, ir og ikke minst søker du etter småfeil. Jeg kjenner forsåvidt til det, men på et eller annet tidspunkt må man bare lene seg tilbake å se film og tv. En perfekt tv finner du ikke. Pioneer 8 gen støyer eksempelvis langt mer enn Px80...

Lenke til kommentar

i og med den er så lav så vil nokk ikke en mic fange den opp;) er lavfrikvens:P miccen på maccen støyer så mye at den overdøver det meste:P

 

men får se hva som skjer. sendt de mail og skal ringe de på fredag. kan jo hende jeg blir vandt til det og

 

 

buzzz er vel tikkinga som går raskt

uuuuu er når det går så raskt at det høres ut som uuuuuuuu. tror det er derfor, hører det på vanlig sitteavstand når det er stille. er jo godt mulig det blir bedre når den er mer innkjørt?:p

Endret av chriso89
Lenke til kommentar

Oppdatering:

Har snakket med panasonic om problemene og det med IR er normalt sålenge den forsvinner raskt. og det med lyden er også normalt. alle tver lager svak lyd og hvis man leter etter lyden finner man den . broren min hørte den ikke før jeg ba han om å høre etter det så. Det at ejg hører det helt bort til sofaen kan være at stua mi er liten og slank. Dette kan forsterke lyden da stua er som en gang som stopper:P

 

 

Men blir det værre skulle jeg kontakte de. sålenge lyden er så lav at den høres når det er helt stille er de tikke problem

Lenke til kommentar
Merklig. Da er det vel bare jeg som har god hørsel? Jeg hører jo lyder fra laptopladere og slikt og slike trafoer:p. Det og kombinasjonen med rommets utforming gjør nok slik jeg hører det bedre:p. Blir jo vandt til det etterhvert sikkert:p

 

Det høres som ørene dine er sensitive og det er jo bra... Da har du litt å slite på:). Alle plasma tv-er lager litt lyd, men det er nok ikke så mange som legger merke til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...