Gå til innhold

Bygging av kabinett - Prosjekt 1:40 - Komentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok muligens en så enkel løsning som et billig termometer fra clas olson eller no i starten, kan jeg legge ledningen inne hos diskene og sette selve enheten utenfor, så ser jeg "inne" og "ute" temp. Vet ikke helt hvor stort behovet egentlig er for å se temperaturen, hadde jeg funnet en måte å se disk tempen direkte på, når diskene står i raid, hadde det egentlig vært nok.

Lenke til kommentar
Dette kabinettet ser veldig lovende ut , jeg blir så inspirert at jeg tror jeg må lage ett fra bunnen av jeg også !

Stå På^^

 

Jeg er også veldig inspirert at jeg tror jeg skal lage et fra bunnen av jeg også. Bare jeg skal lage det i plexi og alu.. ramme.

Endret av Durochris
Lenke til kommentar

Takk :D

HDD opphenget var veldig enkelt å lage :)

Bare å bøyge de to hullplatene og bore to ekstra hull :D hehe

(må desverre nevne at jeg har bestilt to stk. HDD oppheng fra Lian Li som jeg kanske skal bruke isteden. Jeg må se ann hva som blir best) :)

Endret av HansiFansi
Lenke til kommentar

Trur ikke støynivået blir så høygt.. Siden 140mm viftene er ganske stille og at jeg skal ha en viftestyring for å styre dem, kan jeg nok få et akseptabelt lydnivå til slutt :) hehe

 

Jeg kommer nokk til å bruke viftene ettersom hvor mye varme jeg presser ut av komponentene. Feks når jeg spiller, har jeg på alle viftene, når jeg sover har jeg på feks en vifte på lavt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...