Pherol Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Patetisk gutt, patetisk. Virkelig. Hva har du å vinne på det? Personelig så kunne jeg ikke brydd meg i det heletatt, men seriøst, du oppfører deg som en som har opplevd mye vondt i livet ditt.
Pakkapoo Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 (endret) Forstår meg ikke på folk som deg Outlook. Hva vinner du på å raportere det? Du er bare en gretten fyr som liker å ødelegge for andre. Patetisk. Endret 3. februar 2009 av Pakkapoo
mad_arab Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 EDIT: Jeg gjorde litt kjapp søking gjennom forumet her. Blizzard kaller dette såkalt Gifting. Det er 100% lov, Kilde? Synes å huske at det står at kontoen er bundet til person.
Pherol Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Ikke mer hardcore enn https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=891483 ^^ Men det samme ble diskutert der. Men jeg står i kø for og snakke med GM, kan spørre samtidig.
mad_arab Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 . In order to play World of Warcraft, you are required to establish a user account (the "Account") as described in the Terms of Use that is unique to you and non-transferable. http://www.wow-europe.com/en/legal/eula.html
bandreas Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Oj skal si denna tråden tok av. Men det skal sies at jeg ikke har gitt den bort enda - den er fortsatt kun min - så det å rapportere meg for trading før det har skjedd blir feil. Synd at noen på død og liv skal ødelegge noe som egentlig bare er positivt for alle parter. Jeg slutter, men kontoen lever videre. Blizzard forsetter å tjene penger, noen får en konto og blir glad. What's da fuzz Outlook? "In order to play World of Warcraft, you are required to establish a user account (the "Account") as described in the Terms of Use that is unique to you and non-transferable." Se det slik at den nå blir "unique" for noen andre enn meg Btw, jeg fikk flere svar enn jeg regnet med, så svar på epost/pm's kommer etterhvert. Jeg er bare treig.
Pherol Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 . In order to play World of Warcraft, you are required to establish a user account (the "Account") as described in the Terms of Use that is unique to you and non-transferable. http://www.wow-europe.com/en/legal/eula.html Jeg snakka med GM akkurat og han sa at det var lov, men ok Pokker at jeg ikke tok screenshot av det. Hater det nye systemet med GM talk, kan ikke gå tilbake til chatvinduet etter jeg har gått ut av det >< Men, greit, det er ikke lov i følge EULA, men det er lov og diskutere på forumet, og det er fortsatt forbanna dårlig gjort å reporte for noe sånt Imo.
Matsemann Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Siden du har vært så snill å legge ut Armory linker så ble det sendt en e-mail til Blizzard sammen med link og screencap av denne forum posten, som rapport på "Online trading activities". Ser for meg at kontoene blir sengt i nærmeste fremtid. Så om jeg lager en lignende post men lenker til dine chars på Armory, så kan Blizzard banne deg? ... Tenk før du poster, please.
Outlook Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Så om jeg lager en lignende post men lenker til dine chars på Armory, så kan Blizzard banne deg?... Tenk før du poster, please. Dette er umulig da jeg ikke har noen "chars" du kan linke til. Oppfordrer deg til å ta ditt eget råd på siste linje. Må også si at jeg tar stor glede ut av alt denne oppmerksomheten, dere gir meg alle mang en latter. Spesielt Pherol som sikkert allerede var sikker på at han ville bli den nye eier av en av de tidligere nevnte kontoene.
Pherol Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 (endret) Ikke drit deg ut enda mer da Jeg gamer på min 3 år gamle druid, og har ingen verdens interesse av enda en account. Seriøst, vær så snill og slutt å vær så utrolig drittsekk, du gjør det bare værre og værre for deg selv. Blir så utrolig oppgitt av folk som deg, ta også innse at du har tapt. Beklager Offtopic. EDIT: Bandreas kan bekrefte at jeg ikke har sendt PM eller noe slikt heller Endret 3. februar 2009 av Pherol
Outlook Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Ikke drit deg ut enda mer da Seriøst, vær så snill og slutt å vær så utrolig drittsekk, du gjør det bare værre og værre for deg selv. Blir så utrolig oppgitt av folk som deg, ta også innse at du har tapt. Flere fine ord. Du vil se at jeg holder meg for god til slike triste handlinger. Jeg liker også bruken din av smilefjes. Det gjør meg glad at du blir oppgitt. Får også nevne at jeg ikke på noen måte ser at jeg har gått på et nederlag i denne tråden. Helt det motsatte faktisk, jeg har oppnådd akkurat det jeg ønsket da jeg først postet i denne tråden. Mer vrede og raseri hvis du har det i deg er du grei, det gir drivstoff i tanken.
Pherol Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Du burde virkelig søke en psykiater eller noe slikt. Virkelig.! Du har jo helt tydlig problemer med deg selv. Kan jo egentlig ikke gjøre annent enn og synes synd på deg. Å mens vi snakker om triste handlinger, du som var så grei og reporta noe som var helt unødvendig? Snakk om hykleri!
Outlook Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Nå skal det sies at jeg aldri rapporterte disse kontoene. Dette var mer en virkelighets test for å gjøre folk som original posteren oppmerksom på hva som ikke bør gjøres når det kommer til slike ting som dette. Du kan være sikker på at det er flere som meg der ute, som faktisk vil rapportere slike ting, om ikke for annet enn å gjøre faenskap. Jeg kan la deg vite Pherol at jeg har det ganske godt med meg selv. Men det gjør meg ikke noe at du synes synd på meg. Takk for deres varme tanker. Vær mer forsiktige i fremtiden.
Pherol Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Herregud, han høres ut som en jevla formell fremtidsmaskin. TEHEHE!
Zeph Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Tråden stenges på grunn av personangrep og krangling. Om trådstarter vil ha tråden åpen kan han rapportere den så vil det eventuelt bli rydda litt.
Anbefalte innlegg