Catkin Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Fødsel er definitivt på topplista over hva mitt verste mareritt ville vært.
Camellia Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har hørt at smerten kan beskrives som følelsen av å presse en vannmelon gjennom et hull på størrelse med en klementin.
Arne Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Får man en følelse når man presser en melon gjennom et hull på størrelse med en klementin? Hva med fødselsorgasmer? Er dette veldig vanlig?
ultimatedeskjet Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Tror jeg har hørt et sted at det kunne sammenlignes med å få presset en golfball ut av penisen. Er dette nevnt, stemmer dette?
Arne Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Det er da ingen som har prøvt å både presse en golfball ut av penis og å presse en unge ut av vagina, så det blir kanskje litt vanskelig å svare på for de fleste...?
ultimatedeskjet Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Joda. Mener at noen regnet ut til at det kunne sammenlignes med å føde. Sikkert en myte ...
Lord Britishface Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Joda. Mener at noen regnet ut til at det kunne sammenlignes med å føde. Sikkert en myte ... Garantert en myte, da et organ er laget for å kunne strekkes til det, tilsynelatende, ekstreme, mens det andre er ikke det.
unwill Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Er det noen som har hatt nyrestein ? Om nyrestein på Helsenett: "Det kan også komme blod i urinen. Smertene kan være meget sterke, ja til og med sterkere enn fødselssmerter."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå