jorgenask Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hei! Noen der ute som vet om en(eller flere) multiregionale(sonefrie) Blu-ray brennere? Tenkte å slå to fluer i en smekk ved å bruke pcen til å spille av blu-ray filmer på 42 tommeren. Men vil helst ha en som jeg kan spille av filmer fra USA. Den bør altså være (eller kan gjøres) multiregional (region A,B og C) Sony har kommt med denne Blu-Ray brenneren som virker lovende med 8x brenning/lesing på BD-R men vet ikke om det finnes muligheter for å få denne "sonefri" MVH Jørgen! Endret 1. februar 2009 av jorgenask
ChristianEx Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 (endret) Trodde alle spillere til datamaskinen var sonefri Vet jeg ikke med blu-ray, men aldri hatt problemer med dvd filmer fra andre regioner på dataen med spillere kjøpt her til lands. Someone correct me if I'm wrong! Endret 1. februar 2009 av ChristianEx
jorgenask Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 (endret) Leste om den sony brenneren at du kan velge region 5 ganger ca ... så er den låst til den siste du velger ... Endret 1. februar 2009 av jorgenask
gammalost Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Ta en titt på AnyDVDHD (slysoft.com). Dette løser alle problemer med soner, BD+ etc etc.. Utrolig kjekt program på alle måter.
GullLars Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Freeware, open source, eller pirat? Siste ikke lov på forumet så da ville jeg tatt en edit kjapt BTW, FMP Fumoffu! gammalost, saiko des
jorgenask Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Skrevet 2. februar 2009 Hva er det som er ulovlig med posten til gammalost da ? ser ikke problemet ... det er da hverken oppfordring til piratvirksomhet eller noe annet . Men tilbake til saken! ser jo lovende ut dette programmet.... noen som faktisk har prøvd dette i praksis med en Blu-ray film fra usa feks ? MVH Jørgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå