Gå til innhold

Test: LG KS360


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Feilen med amobil er at alt sammenlignes med det beste på markedet. De tester ikke mobiler for de brukerne den er rettet til, denne mobilen er rettet mot markedet 6-12 år, og da kan da ikke amobil teste den og sammenligne med de beste mobilene på markedet. Så på dette er amobil altfor dårlig, kanskje lære dere å teste mobiler mot de brukerene en mobil er laget til. Ikke alle brukere skal ha mail, internett og supert kamera. Hvorfor tror dere alle mobil selskaper lager low end mobiler, samt proffe mobiler.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke til å skjønne hvordan noen kan tro Amobil gir Nokiaer bedre karakterer fordi det er Nokiaer. Jeg leser alle testene deres, og jeg skjønner alltid karakterene. Det gis alltid god grunn til karakterene.

 

Hadde telefonen vært en Nokia, tipper jeg Amobil hadde slaktet den hardere. Nokia har en høyere standard enn dette - noe som er grunnen til at de selger som bare søren...!

 

PS: Denne posten var rettet mot CybahDuckx3, som jeg mistenker å være personlig tilknyttet poe.

 

Skam dere, LG. Folk som skal ha mobil til 1500 kr, kjøper da ikke fulltastatur?

Lenke til kommentar

Der ble det bekreftet, jeg har dårlig smak (Les: anderledes smak).

Jeg synes telefonen var knalltøff jeg. Steike gale fikk lyst på'n :)

Herlig med noen som tør å lage noe som ikke er en Diamond/Iphone klone.

 

Tror ikke det går så bra i dette tilfellet, men allikevel. :thumbup:

Lenke til kommentar

Kjøpte denne telefonen da den endelig kom ut! Ventet lenge på den ettersom jeg ønsket meg en telefon uten dilldall som jeg rett og slett ikke trengte. Det eneste jeg ønsket meg var qwerty-tastatur. Jeg mener LG her har skjønt noe som andre snart burde begynne å skjønne, det er mange som ikke gidder å betale 3000+ for 3G, 8 mgp kamera, gps osv. Det er jo rett å slett umulig å kjøpe seg en billig telefon som ikke gjør annet enn å ringe og sende mld med. Kamerahysteriet til Sony Ericsson har jo gått helt over styr! Ønsker jeg meg et kamera, ja da kjøper jeg et kamera.

 

Ja LG KS350 er stygg, men tydeligvis fin nok til at en stygg dust stjal den fra meg. Til deg: Håper du koser deg med den billige plastmobilen når dine frekke fingre trykker på qwerty-tastaturet mitt! Mye å gjøre seg til tyv for, hæ?

Lenke til kommentar
Jeg tror at ett S60 operativsystem. WLAN og 3-g istedet for trykkskjerm og kanskje ikke dette lekemobildesignet så hadde dette vært en god mobil.

Med andre ord, Hvis det hadde vært en annen telefon, hadde det vært en god mobil? :p

 

*

Ja LG KS350 er stygg, men tydeligvis fin nok til at en stygg dust stjal den fra meg. Til deg: Håper du koser deg med den billige plastmobilen når dine frekke fingre trykker på qwerty-tastaturet mitt! Mye å gjøre seg til tyv for, hæ?

:!: Kjedelig og bli frastjålet telefon :sleep2:

Lenke til kommentar
Det er ingen manuell tastelås, noe som har plaget meg flere ganger! Hver gang jeg putter telefonen i lomma er jeg redd for å trykke på for mange knapper i løpet av de neste 10 sekundene. På motsatt side av problemstillingen så skrur tastelåsen seg på i tide og utide, for eksempel imens man er på "siste anrop" osv. Man må gjøre noe konstant for å ikke bli fanget i tastelåsen.

 

Jovisst er det manuell tastelås. Hold inne "c-knappen". Så kan du slå av automatisk tastelås, og voilá, problem løst.

 

Hvordan du klarer å aktivere funksjonstasten ved å trykke på to taster samtidig, skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Jeg synes at testen er misvisende. Det er helt på tryne å sammenlikne en mobil til 1500 kr med en mobil til 6000 kr. Dette er en grei mobil for dem som sender SMS og ringer (det en mobil egentlig er til). For de som ikke trenger duppeditter som GPS, WLAN, 3g, 16gb minne osv er dette en god telefon. Hvis ikke tavlekvaliteten er dårlig (til og med denne nedverdigende testen sier at den er god) så er det ingen ting som er i veien med denne mobilen.

 

PS: jeg hadde ikke klart å bruke den pga manglende duppeditter, men jeg tror at denne passer perfekt for ungdom i 10-18 års alderen. som ringer og sender SMS

Lenke til kommentar

Er det ingen som tenker på at trykkskjermen er der for at man skal slippe å ta ut tastaturet for å skrive inn pin-kode og telefonnummer? Det er altså en ekstrafunksjon, og ikke en funksjon som ikke virker fullt ut.

 

Og amobil: Det går fint an å legge flere nummer til en kontakt, så sant du lagrer det på telefonen.

 

Jeg har hatt min i 2 uker nå, og jeg er kjempefornøyd! Og jeg er langt fra 6-12 år :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har brukt den noen dager selv (jeg er 30) og synes telefonen er helt knall. Skjønner ikke hvordan dere kan slakte en telefon til 1300kr som innehar et glimrende QWERTY-tastatur, en meget bra skjerm, helt ok kamera og god byggekvalitet. Sjelden jeg har fått så mye for pengene og vært så fornøyd, selv om jeg stort sett bare bruker telefoner som er 3-4 ganger så dyre. Terningkast fem fra meg. :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg kjøpte denne telefonen for bare noen dager siden og syntes den er helt topp, jeg!

Ei veninne hadde den, og fikk lyst på den med en gang jeg så den. Designet er jo kjempefint! Skjønner ikke hvorfor dere syns det er så forferdelig. Menyen har jeg ingen problemer med, det samme med kamera, MP3 og sms. Bruker veldig sjeldent internett på telefon, så for meg er det samme hva kvaliteten på det er. Men uansett syns jeg denne mobilen er fantastisk.

Dere har dårlig smak, alle sammen!!

SKAM DERE.

(:

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Hallo !

Denne mobilen er for barn/tenåringer.

Meningen med mobilen er rett og slett for å kunne tekste med sine venner.

Og hvis man vil surfe på andre sider enn twitter,facebook, og nettby i mobil versjon. Så kan man enkelt og greit laste ned Opera nettleser.

 

Angående TASTELÅS.

Den ''C'' tasten dere ser ved den tasten man bruker til å skru på og av med, DEN skal du holde inne for tastelås.

 

Jeg synes mobilen fortjener en 4, fordi det er en MOBIL.

Den er ikke ment til å være smartphone og en mobil for voksne og ungdommer og resten av den gjengen.

 

Det er en helt vanlig og bra mobil !

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...